אתר התורמים של ישראל

דרור העמותה לשיקום ושילוב בקהילה (ע~ר) – עמותה מספר 580017945

שם העמותה : דרור העמותה לשיקום ושילוב בקהילה (ע~ר)

מספר העמותה: 580017945

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: אחר – שירותי רווחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 7084123

סך הוצאות העמותה: 735082

כמות מתנדבים: 13

כמות עובדים: 41

מספר חברי עמותה: 12

איזורי פעילות: מרכז

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: האגודה לשיכון מחלימים.רעננה.

כתובת העמותה: שברץ 1, רעננה

מיקוד: 4321201

מטרות עמותה: לעזור ולסייע בשיכון בני אדם המשוחררים מבתי
חולים פסיכיאטרים לאחר שקיבלו טיפול סיוע/או
סיעוד בבתי חולים אלה.~לסייע במגורים בקהילה ו/או בשיקום וקידום אנשים עם מוגבלויות ו/או אנשים עם צרכים ייחודיים.~לסייע לאנשים עם מוגבלויות ו/או עם צרכים ייחודיים לשפר את איכות חייהם ולהשתלב באופן מירבי ומיטבי בחברה.~לסייע לאנשים עם מוגבלויות ו/או על צרכים ייחודיים במשך תקופה מותאמת לצרכיהם האישיים~ לשיתוף הפעולה שלהם וליכולת העמותה.~להקים~ לקיים ולנהל דירות ובתים ארעיים וגם/או קבועים כדי לאפשר לאנשים עם מוגבלויות ו/או לאנשים עם צרכים ייחודיים להתגורר בהם במסגרת תכניות שיקום וקידום אישיות.~להקים~ לקיים ולנהל מרכזי תעסוקה בקהילה ארעיים ו/או קבועים כדי לאפשר לאנשים עם מוגבלויות ו/או לאנשים עם צרכים ייחודיים להשתתף בהם במסגרת תכניות שיקום וקידום אישיות.~להקים ו/או לקיים ו/או לנהל מרכזי פנאי כדי לאפשר לאנשים עם מוגבלויות ו/או לאנשים עם צרכים ייחודיים להשתתף בהם במסגרת תכניות שיקום וקידום אישיות.~לארגן~ לספק~ לקיים ו/או לתמוך בתוכניות שיקום וקידום לאנשים עם מוגבלויות ואנשים עם צרכים ייחודיים תוך שימוש בכל אמצעים קהילתיים~ בין בגדר תכניות בתחומי התעסוקה~ החברה~ התפקוד היום-יומי ו/או בקשר לכל גורמים רלבנטיים בקהילה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך