אתר התורמים של ישראל

דרכים – מרכז חינוכי להכשרת מנהיגות חלוצית – ציונית – יהודית (ע~ר) – עמותה מספר 580331478

שם העמותה : דרכים – מרכז חינוכי להכשרת מנהיגות חלוצית – ציונית – יהודית (ע~ר)

מספר העמותה: 580331478

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 21261160

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 119

מספר חברי עמותה: 9

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: דרך קרית עמל 1, קריית טבעון

מיקוד: 3608801

מטרות עמותה: הכשרה וחינוך של בוגרי י~ב למסלולי מנהיגות צבאית~ חינוכית וחברתית.טיפוח איכפתיות חברתית השתלבות ומעורבות פעילה בחברה הישראלית.עיצוב זהות ומחוייבות הדדית. לימוד והקניית כלים מחשבתיים בתחומי מדעי הרוח והחברה. ליזום ולהקים גרעיני התיישבות משימתיים קהילתיים חברתיים של יוצאי צבא ושירות לאומי לצורך התיישבות קבע ושליחות חברתית באזורים או בישובים אשר קיים צורך לאומי ביישובם וחיזוקם (בכפוף לאמור במכתב העמותה מיום 17.12.15). להקים ולהפעיל תכניות י~ג שונות~ לרבות ארגוני שנות שירות~ מכינות חצי- שנתיות ותכניות מנהיגות. ליזום ולקיים תכניות קצרות וארוכות לצעירים בישראל ומחוצה לה~ בתחומי החינוך החברה והזהות היהודית. להוות מרכז לפעילות פרו- חברתית~ להכשרת מנהיגות~ לפיתוח לימודי ורוחני עבור צעירים בישראל. לקיים פעילות ליווי והכשרה לקבוצות וליחידים במהלך שירותם הצבאי.. ליזום ולקיים תכניות לסטודנטים. להפעיל תכניות לימוד והתנדבות לחקלאות המעודדות סיוע ליישובים בעדיפות לאומית. להוות מרכז הכשרה וייעוץ למערכת החינוך בתחום היהדות והקהילה. לחזק ולהעמיק את זיקתם של ילדים ובני נוער במערכת החינוך הממלכתי אל התרבות היהודית~ הציונות~ הארץ והעם היהודי. מרכז הכשרה~ הדרכה וליווי לפיצוח קהילתיות יהודית ישראלית. לפתח שיח פמיניסטי לעיצוב תרבות יהודית ישראלית תוך חיזוק בקיאותן ומעורבותן של נשים בתחומי התרבות היהודית ישראלית. ליצור קשרים בין קהילות. להפיץ את התרבות היהודית.~- הקניית ערכי יסוד של המורשת היהודית לילדים ובני נוער ממערכת החינוך הממלכתית~ שלא במסגרת תכנית הלימודים הפורמלית.~- העמקת הידע של הילד והנער לפיתוח רגשי הזדהות עם העם היהודי~ הארץ והמורשת היהודית.~
~הקניית ערכי יסוד של המורשת היהודית לילדים ובני נוער ממערכת החינוך הממלכתית~ שלא במסגרת תכנית הלימודים הפורמלית.~העמקת הידע של הילד והנער לפיתוח רגשי הזדהות עם העם היהודי~ הארץ והמורשת היהודית.~עיסוק בפעילות להעשרה ולליווי של ראשי קהילות לקהילות ישראל

~לחנך את חניכי המכינה לנאמנות למדינת ישראל ולהזדהות עמה כמדינה יהודית~ ציונית ודמוקרטית~ כמשמעה במגילת העצמאות ובחוקי היסוד של מדינת ישראל~ ולאהבת העם והארץ.~לחנך את חניכי המכינה להתגייס לשירות צבאי מלא~ איכותי ומשמעותי בצה~ל~ ביחידות התנדבותיות ולוחמות~ במסלולי פיקוד וקצונה~ בהתאם ליכולתם ולכישוריהם~ ובהתאם לדרישות צה~ל.~להכשיר את חניכי המכינה~ גופנית ורוחנית~ לקראת השתלבות כאמור בצה~ל.~לבסס ולהעשיר את עולמם הרוחני של חניכי המכינה וכן להגביר את ביטחונם העצמי ואת אמונתם בדרכם.~לטפח מנהיגות צעירה~ מעורבות והשפעה חברתית~ של חניכי המכינה ובוגריה במהלך שירותם הצבאי ולאחריו.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

התנדבות בעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום למטרות שלה. כשאתם מתנדבים, אתם מקדמים פעילות חינוכית, חברתית ותרבותית, מסייעים לאנשים ומשפחות זקוקים לעזרה, ומפעילים פעולות למען צדק חברתי ולקידום מטרות חשובות נוספות.
בנוסף, התנדבות בעמותה מציעה לכם הזדמנות לפתח יכולות וכישורים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולחבר אתכם לקהילה. כך, ההתנדבות מאפשרת לכם להפוך לחלק מהמערכת החברתית ולתרום לשינוי חברתי חיובי.
כמו כן, ההתנדבות יכולה לסייע לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית, כאשר אתם מסייעים לאחרים ומפעילים שינוי חברתי בקהילה שלכם.
בסופו של דבר, התנדבות בעמותה היא דרך משמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום לשינוי חברתי חיובי. היא מספקת הזדמנות לפתח יכולות ולקדם מטרות חשובות, וגם מאפשרת לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך