אתר התורמים של ישראל

האגודה הישראלית לשסע בחיך ובשפה – פנים חדשות (ע~ר) – עמותה מספר 580588663

שם העמותה : האגודה הישראלית לשסע בחיך ובשפה – פנים חדשות (ע~ר)

מספר העמותה: 580588663

שם העמותה באנגלית: Israel Cleft lip and Palate Craniofacial Association (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: בריאות או הצלת חיים

סיווג משני של העמותה: בתי חולים ומוסדות רפואיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: האדמו~ר מסדיגורה 7, ירושלים

מיקוד: 9742504

מטרות עמותה: להביא לכך שכל אדם בישראל שנולד עם שסע בחיך או בשפה או עם מום בפנים או בגולגולת יקבל את הטיפול הרפואי המיטבי. לשמש כגוף על-מקצועי ורב-תחומי המאגד בתוכו את הידע והפעילות הנוגעים לתחום שסע בחיך ובשפה ומומי פנים וגולגולת ולשמש כמסגרת ארצית לקביעת סטנדרטים טיפוליים בארץ. לשמש כגוף המרכז מידע~ ייעוץ~ תמיכה~ קישור וליווי למשפחות וליחידים הזקוקים לסיוע בתחום שסע בחיך ובשפה ומומי פנים וגולגולת.לפעול לקידום מקצועי של תחום שסע בחיך ובשפה ומומי פנים וגולגולת ולהקניית התמחויות מקצועיות בתחום הטיפול~ במקצועות הטיפוליים השונים~ ואף לפעול להקמת מסגרות מתאימות להתמחות בשיתוף אנשים פרטיים~ איגודים מקצועיים ומשרד הבריאות. לפעול לקדם את זכויותיהם של הלוקים בשסע בחיך ובשפה או במומי פנים וגולגולת או כל לקות אחרת.לשמש גוף מקצועי מקשר עם האיגודים המקצועיים והמוסדות הממלכתיים הקשורים בטיפול בשסע בחיך ובשפה ובמומי פנים וגולגולת. לשמש גוף מייעץ לגופים הממלכתיים ולמסגרות הטיפוליות~ אשר נותנים שירותים לציבור הלוקים בשסע בחיך ושפה ובמומי פנים וגולגולת ולבני משפחותיהם. לעסוק בהדרכה ובהענקת מידע לציבור~ למסגרות האבחוניות והטיפוליות ולגופים הממלכתיים על אודות שסע בחיך ובשפה ואודות מומי פנים וגולגולת. לארגן הרצאות~ ימי עיון וכנסים שמטרתם קידום הידע האישי והמקצועי בתחום של טיפול בשסע בחיך ובשפה ובמומי פנים וגולגולת. לשמש גוף ישראלי המייצג בארץ את הגופים המקצועיים הבין לאומיים ומשמש כגוף מקשר בין הארגונים. לתת~ להעניק ~ לתרום ולחלק מילגות~ פרסים~ מענקים~ כספים ונכסים לשם קידום מטרות העמותה לפרטיים~ או לגופים ולמוסדות העוסקים בין היתר~ במטרות הדומות למטרות העמותה וכן להשתתף בכל צורה שהיא בפעולותיהם של אנשים פרטיים~ גופים ומוסדות אלה. לארגן פעילות לצרכי גיוס כספים וכן לאסוף~ ולקבל תרומות~ כספים~ עזבונות~ רכוש וכל סוגי המתנות~ הזכויות וטובות ההנאה בהן מכל אדם~ חבר בני אדם או מוסד ממשלתי או רשות מקומית.לקנות~ למכור ולתווך בקניה ומכירה של ציוד הדרוש לבעלי חיך ו/או שפה שסועים או לבעלי מומים בפנים או בגולגולת. לרכוש~ למכור~ לשכור להחליף~ להשביח~ לנהל להשכיר או לעשות כל פעולה בנכסי דלא ניידי ובמטלטלין ובזכויות ורשיונות מיוחדים הדרושים או מפריעים להשגת מטרות העמותה.להקים~ ולנהל קרנות וחברות בת לשם ביצוע מטרות העמותה~ כולן או מקצתן~ לרבות קרנות וחברות בת לתפעול ולאחזקה של מפעלים ונכסים וכן קרנות למתן מענקים~ מלגות ופרסים וכן לשם מיתון~ הורדה והוזלה של מחיר ציוד שיימכר לחברי העמותה. להשקיע את כספי העמותה בניירות ערך או בהשקעות אחרות לפי שהועד המנהל ימצא לנכון. לפתוח חשבונות ופקדונות בבנקים עבור העמותה ולנהלם ולמשוך כספים מהם. להקים סניפים לעמותה. לארגן~ ליזום~ לטפח~ לקיים ולבצע כל פעולה בעלת זיקה לטיפול וחקר שסע בחיך ובשפה ומומי פנים וגולגולת וכן מתן סיוע~ עזרה ועצה לזקוקים לכך וכן כל פעולה הדרושה או מועילה להשגת מטרות העמותה או לקידומן וכן כל פעולה בכל תחום שהעמותה תמצא לנכון. .

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך