אתר התורמים של ישראל

האיגוד הישראלי של מנהלי טיולים לחו~ל (ע~ר) – עמותה מספר 580063220

שם העמותה : האיגוד הישראלי של מנהלי טיולים לחו~ל (ע~ר)

מספר העמותה: 580063220

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: הכשרה ותעסוקה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2013

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: , תל אביב – יפו

מיקוד: 95464

מטרות עמותה: ~ליזום~ לייסד~ לקיים ולנהל בישראל במסגרת ארגונית לשם איגודם וייצוגם של מנהלי (מלווי) טיולים מאורגנים לחוץ לארץ ולשאת ולתת עם גורמים~ רשויות~ תאגידים וגופים שונים – ממשלתיים~ עירוניים~ ציבוריים ופרטים – הן בישראל והן מחוצה לה~ בכל הנוגע לענייניהם~ זכויותיהם וחובותיהם של מנהלי (מלווי) טיולים. לשמור לעודד~ לקדם ולהגן על האינטרסים והזכויות של מנהלי (מלווי) טיולים~ חברי העמותה~ הן בישראל והן בחוץ לארץ. ליזום~ לקיים~ לארגן ולנהל שיחות~ פגישות~ הרצאות~ הקרנות~ כנסים או מפגשים אחרים בין חברי העמותה לשם דיון~ ליבון וטיפול בצרכים שוטפים ושונים ובשאלות ובעיות מקצועיות משותפות~ הנוגעות לכל חברי העמותה. ליצור~ לטפח~ לשמור ולהקפיד על יחסים אתיים מקצועיים בין חברי העמותה בתחום עיסוקם~ ולקבוע כללים מחייבים לאתיקה מקצועית בין חבריה. לפרסם ולהפיץ בין חברי העמותה ידיעות~ כתבים ופרסומים שונים שיש בהם עניין לחברי העמותה. לארגן~ לקיים~ לנהל ולהוציא לפועל טיולים~ סיורים ומסעות – לחברי העמותה~ משפחותיהם~ ידידיהם ומכריהם הן בישראל והן לכל מקום אחר מחוץ לישראל. להתקשר ולהוציא לפועל את מטרות העמותה~ כולן או מקצתן~ יחד עם איגודים או גופים אחרים~ ארציים או בין לאומיים~ לרבות יחידים ותאגידים~ העוסקים בתעשיית התיירות לענפיה השונים. להשתתף בכנסים~ מפגשים או אירועים אחרים~ ארציים או בין לאומיים יחד עם איגודים או גופים אחרים שמטרותיהם דומות או תואמות למטרות העמותה. להצטרף כחברה בכל צורה שהיא לאיגוד או ארגון בין לאומי שמטרותיו דומות או תואמות למטרות העמותה. לרכוש בכל דרכי הרכישה~ לשכור או לחכור נכסים ניידים או בלתי ניידים שישמשו את מטרות העמותה וצרכיה. ללוות כספים לצורך מימון פעולות העמותה וביצוע מטרותיה~ ולתת את הביטחונות המתאימים~ וכן להשקיע את כספי העמותה~ שאינם דרושים מידית לבצוע פעולותיה ומטרותיה בנכסים נזילים להבטחת ערכם. לאחוז בכל האמצעים הנחוצים כדי לספק את מטרות העמותה וצרכי החברים במסגרת העמותה.~

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך