אתר התורמים של ישראל

ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה THE ISRAEL EQUESTRIAN FEDERATION (ע~ר) – עמותה מספר 580065662

שם העמותה : ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה THE ISRAEL EQUESTRIAN FEDERATION (ע~ר)

מספר העמותה: 580065662

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ספורט

סיווג משני של העמותה: אחר – ספורט

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 4747975

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 33

כמות עובדים: 8

מספר חברי עמותה: 1435

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: התאחדות הלאומית לספורט הרכיבה

כתובת העמותה: מכון וינגייט 1, נתניה

מיקוד: 0

מטרות עמותה: לפתח את ענפי ספורט הרכיבה ולהגדיל את מספר הספורטאים הפעילים בהתאחדות. לארגן ליגות ותחרויות בענפי ספורט הרכיבה. להכשיר נסחרות לאומיות וספורטאי סגל מורחב ועתודה בענפי ספורט הרכיבה לייצוג מדינת ישראל במסגרות הבין-לאומיות הרשמיות וכן במשחקים אולימפיים~ פאראולימפיים ומשחקי עולם~ כולל הכנות לאלו. להפעיל ספורטאים צעירים רבים~ כדי שיהוו תשתית רחבה לספורטאים מצטיינים בעתיד. לעודד את אוכלוסיית הנשים לעסוק בספורט הישגי~ תוך שאיפה לשיוויון כמותי ואיכותי ביחס לגברים. לארגן תחרויות ספורט בין-לאומיות בארץ לחיזוק הקשר עם קהיליית הספורט הבין-לאומית. לקיים מערך הדרכה לרכיבה~ קורסים לרכיבה ולהכשיר מדריכי ומאמני רכיבה. ליזום~ להקים ולקיים מרכזים לרכיבה. לקיים תצוגות ותערוכות סוסים. לטפח את גזעי הסוסים. לנהל רישום ומעקב של סוסי ספורט בארץ. לדאוג לרווחת הסוסים ולחנך ולהדריך את הציבור לטיפול נכון ויחס נאות לסוסים . לאסוף כספים ולקבל תרומות ומענקים מחסרים ומאחרים~ להקים קרנות ולנהלן~ וכל זאת בכדי לאפשר ביצוע המטרות הנ~ל. לעסוק בכל הנ~ל שלא למטרות חלוקת רווחים~ ולהשקיע את כל הרווחים לקידום מטרות הנ~ל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך