אתר התורמים של ישראל

הילדים של גידי- עמותה לנפגעי תסמונת אלכוהול עוברי (ע~ר) – עמותה מספר 580724805

שם העמותה : הילדים של גידי- עמותה לנפגעי תסמונת אלכוהול עוברי (ע~ר)

מספר העמותה: 580724805

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: בריאות או הצלת חיים

סיווג משני של העמותה: אחר – בריאות והצלת חיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: דרך רמתים 38, הוד השרון

מיקוד: 4532340

מטרות עמותה: לקדם זכויות מול כל מוסדות המדינה~רשויות מקומיות הכנסת והממשלה על מנת להיטיב~ לשפר ולהרחיב את השירותים לילד~ לבוגר ולמשפחה באמצעות הסכמים~תקנות וחקיקה.להעניק סיוע משפטי וסוציאלי ללוקים במחלה ובני משפחותיהם. להכשיר מערך טיפולי אינטר-דיסציפילינרי למחלה ולתמוך במחקר~הוראה והתוויית תוכניות טיפול מקצועיות למחלה בשיתוף עם חוקרים~רופאים ועמותות הנאבקות במחלה ברחבי תבל. ליצור ולהקים מרכז אבחוני וטיפולי למחלה. ליזום~לקדם ולהפעיל תוכניות טיפוליות מיוחדות ושירותים מגוונים בהתאם לצרכים החל מהגיל הרך~ טיפול ב~לפעול להעלאת מודעות ציבורית לתסמונת האלכוהול העוברי על כל נגזרותיה בקרב הורים~ גורמי טיפול (כגון גינקולוגים ורופאים אחרים~ אחיות ~טיפת חלב ועו~סיות)~ משרדים ממשלתיים~ המוסד לביטוח לאומי והציבור הרחב.~להוות בית למשפחות ויחידים עם תסמונת האלכוהול העוברי~ להקים ולהפעיל מערך תמיכה בהתוויית טיפול~ תמיכה פרטנית בצרכים מיוחדים של הלוקים במחלה~ משפחותיהם והגורמים הטיפוליים הרלוונטיים .
~לקדם זכויות מול כל מוסדות המדינה~ רשויות מקומיות הכנסת והממשלה על מנת להיטיב~ לשפר ולהרחיב את השירותים לילד~ לבוגר ולמשפחה באמצעות הסכמים~ תקנות וחקיקה. זאת על מנת להבטיח את שיקומם~ עתידם ומעמדם הכלכלי והחברתי של הלוקים במחלה.~להעניק סיוע משפטי וסוציאלי ללוקים במחלה ובני משפחותיהם.~להכשיר מערך טיפולי אינטר-דיסציפלינרי למחלה ולתמוך במחקר~ הוראה והתוויית תוכניות טיפול מקצועיות למחלה בשיתוף עם חוקרים~ רופאים ועמותות הנאבקות במחלה ברחבי תבל.~ליצור ולהקים מרכז אבחוני וטיפולי למחלה.~ליזום~ לקדם ולהפעיל תוכניות טיפוליות מיוחדות ושירותים מגוונים בהתאם לצרכים החל מהגיל הרך~ טיפול בריאותי מקדם בגנים~ ליווי במסגרות החינוכיות והפעלת מסגרות פנאי.~פיתוח שירותים קהילתיים כמו נופשונים~ מועדוניות וקייטנות כדי להקל על המשפחות לכל אורך השנה ובמיוחד בימים החופשות של מערכת החינוך.

ללוות בוגרים עם המחלה בכל פן של חייהם ולסייע בשילוב אנשים עם מוגבלויות
במעגל העבודה~ בחיים בקהילה ובחיי זוגיות בריאים.
~ללוות בוגרים עם המחלה בכל פן של חייהם ולסייע בשילוב אנשים עם מוגבלויות
במעגל העבודה~ בחיים בקהילה ובחיי זוגיות בריאים.~להכשיר את גורמי אכיפת החוק להכרת המחלה ולטיפול מיטבי בלוקים בה.~להקים ~בתים לחיים~ לבוגרים עם המחלה הזקוקים לכך .~לפעול בכל דרך~ לרבות גיוס כספים מן הציבור והממשלה~ לקידום מטרות אלה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

עמותות זקוקות לתרומות על מנת לקיים את המטרה שלשמה הן הוקמו. אמנם חלקן מקבלות תקציב מהמדינה, אולם אין זה מספיק כדי לעשות את כל מה שהעמותה באמת רוצה. נניח, עמותת לחיות בכבוד שמחלקת ארוחות חמות לניצולי שואה הייתה רוצה לחלק 40,000 ארוחות ביום, אבל היא מחלקת רק כ-2000 וגם זה בעיקר בזכות תורמים פרטיים, או פרוייקט תינוקות של החיים שהיו רוצים לחלק אלפי ארגזי מוצרים לאמהות חד הוריות, אבל כיום נאלצים להסתפק בכמה מאות, ועוד. תרומתכם חשובה לעמותות, ובאתר זה תוכלו למצוא עמותות מומלצות כאן, או לדפדף בדפי האתר לפי נושאים או לפי מיקומים. תודה על תרומתכם ועל הזמן שהשקעתם.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך