אתר התורמים של ישראל

הכשרות החלוץ בגרמניה (1933 – 1947) – דור ההמשך (ע~ר) – עמותה מספר 580730380

שם העמותה : הכשרות החלוץ בגרמניה (1933 – 1947) – דור ההמשך (ע~ר)

מספר העמותה: 580730380

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: מורשת או הנצחה

סיווג משני של העמותה: אחר – מורשת והנצחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: רותם 28, יבנה

מיקוד: 8153958

מטרות עמותה: לאסוף למיין ולעבד~ לשמר ולהפיץ את המידע והתעוד באשר להכשרות החלוץ בגרמניה.~לאסוף מידע ולהנחיל מורשת השואה וניצולי השואה (~משואה לתקומה~) אשר עלו ופעלו לייסד קיבוצים וישובים בא~י.~ליצור שיתופי פעולה עם גופים מקבילים~ עמותות ומוזיאונים בארץ ובחו~ל.~להנציח ולהקים בית מורשת לנושא הכשרות ותנועת החלוץ בגרמניה.~לקיים אירועים~ כנסים~ ימי עיון והדרכה בנושא הכשרות החלוץ בגרמניה.~גיוס כספים ומשאבים בארץ ובחו~ל לצורך מימוש מטרות אלו.~לפעול בארץ ובחו~ל למען ובמסגרת מטרות העמותה .

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך