אתר התורמים של ישראל

הלב האדום – קהילת אוהדי ואוהדות האדומים מחיפה (ע~ר) – עמותה מספר 580755817

שם העמותה : הלב האדום – קהילת אוהדי ואוהדות האדומים מחיפה (ע~ר)

מספר העמותה: 580755817

שם העמותה באנגלית: THE RED HEART – THE RED FANS COMMUNITY FROM HAIFA (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ספורט

סיווג משני של העמותה: אחר – ספורט

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: דרך יפו 21, חיפה

מיקוד: 3326208

מטרות עמותה: לשמש בית עבור אוהדי ואוהדות מועדון הכדורגל הפועל חיפה (להלן: ~המועדון~).~לפעול לחיזוק הקשר בין קהל האוהדים של המועדון לקהילה~ בין קהל האוהדים של המועדון לבין עצמו ובינו לבין המועדון. ~לפעול לחיזוק זהותה של קהילת אוהדי המועדון~ גיבושה וייצוגה בפני הגורמים הרלוונטיים~ לרבות: המועדון~ ההתאחדות לכדורגל בישראל~ תקשורת הספורט בישראל~ עיריית חיפה~ משטרת ישראל~ משרד התרבות והספורט ועוד.~להקים~ לנהל ולהפעיל~ מערך התנדבותי למען הקהילה~ בשם אוהדי המועדון ובכלל זה ליזום פרויקטים התנדבותיים למען הקהילה.~להקים~ לנהל ולהפעיל~ מערך התנדבותי למען שיפור חווית יום המשחק של אוהדי ואוהדות המועדון לפני/אחרי ובמהלך משחקי הקבוצה הבוגרת של המועדון~ לרבות ייזום פעילויות חברתיות במהלך כל עונת משחקים לטובת אוהדי ואוהדות המועדון ולמען חיזוק הקשר בינם לבין עצמם.~לפעול למען הגדלת בסיס קהל אוהדי ואוהדות המועדון.~לפעול למען מחלקת הנוער של המועדון בדגש על הגדלתה והצלחתה לרבות ברמה הערכית~ החינוכית~ המקצועית וההישגית.~לפעול על מנת שהמועדון יעמיד בכל עונת משחקים קבוצות (בדגש על קבוצות הנערים~ הנוער והבוגרים)~ מקצועיות ואיכותיות אשר ישאפו להתחרות בדרגים הבכירים ביותר במסגרות רשמיות הן של ההתאחדות לכדורגל בישראל והן במסגרות אירופאיות ואשר ישאפו כל העת להישגים הגבוהים ביותר האפשריים.~לפעול על מנת שהמועדון יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים~ הן בהיבטים מקצועיים~ הן בהיבטים ניהוליים והן בהיבטים קהילתיים לרבות מול קהל אוהדי ואוהדות המועדון.~לפעול על מנת לייצר דיאלוג שוטף בין הנהלת המועדון לאוהדי ואוהדות המועדון.~לפעול למען שיתוף פעולה בין קהל האוהדים של המועדון לבין קבוצות הנושאות את שמה של ~הפועל חיפה~ בענפי ספורט שונים. ~לנהל את העמותה באחריות תוך שמירה על תקציב אחראי ומוסר תשלומים מסודר.~לפעול באופן דמוקרטי~ על בסיס ערכי השוויון~ האחווה~ הסובלנות והעזרה לזולת כאוהדים המעודדים את המועדון~ תומכים בשחקנים~ שוללים אלימות על כל צורותיה ומתנגדים בתוקף לגזענות ולגילויי אפליה מכל סוג שהוא.~לפעול להנצחת המורשת הספורטיבית והקהילתית של המועדון ובכלל זה להנצחת מורשתו של נשיא המועדון לשעבר מר רובי שפירא ז~ל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

התנדבות בעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום למטרות שלה. כשאתם מתנדבים, אתם מקדמים פעילות חינוכית, חברתית ותרבותית, מסייעים לאנשים ומשפחות זקוקים לעזרה, ומפעילים פעולות למען צדק חברתי ולקידום מטרות חשובות נוספות.
בנוסף, התנדבות בעמותה מציעה לכם הזדמנות לפתח יכולות וכישורים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולחבר אתכם לקהילה. כך, ההתנדבות מאפשרת לכם להפוך לחלק מהמערכת החברתית ולתרום לשינוי חברתי חיובי.
כמו כן, ההתנדבות יכולה לסייע לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית, כאשר אתם מסייעים לאחרים ומפעילים שינוי חברתי בקהילה שלכם.
בסופו של דבר, התנדבות בעמותה היא דרך משמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום לשינוי חברתי חיובי. היא מספקת הזדמנות לפתח יכולות ולקדם מטרות חשובות, וגם מאפשרת לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך