אתר התורמים של ישראל

המועדון הישראלי לדגמי רכבות ע~ש יעקב הרן (ע~ר) – עמותה מספר 580164812

שם העמותה : המועדון הישראלי לדגמי רכבות ע~ש יעקב הרן (ע~ר)

מספר העמותה: 580164812

שם העמותה באנגלית: THE ISRAELI MODEL RAIL CLUB FOUNDED BY THE LATE YAAKOV HARAN (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: אחר – תרבות ואומנות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 5280

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 24

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: סמילנסקי 29, ראשון לציון

מיקוד: 7525892

מטרות עמותה: יצירת מסגרת תרבותית משותפת למפגשים לחובבי
הרכבות בישראל.
להפעלה ובנייה של דגמי רכבות.
רכישה~ שיקום ושימור של חלקי רכבות ומסילות.~קידום תחביב בניית מודלים של רכבות בישראל על ידי יצירת מסגרת תרבותית משותפת למפגשים לימודיים ומהנים לכל חובבי הרכבות בישראל. להזמין פעם ברבעון את הציבור הרחב ולפעמים בחופשות את ילדי בתי הספר לראות ולהכיר את התחביב.
ניהול מועדון בו יהיו תנאים להפעלתם ולבנייתם של דגמי רכבות~ לרבות תחנות~ רמזורים ונוסף סביבתי הולם~ החלפת הדרכה ומידע בין החברים בקשר לדגמי רכבות וכן עזרה הדדית לתיקון לתכנון ובניה.
גיוס משאבים וכספים למטרת הרחבת פעולות העמותה ולרבות: רכישה~ שיקום ושימור של חלקי מודלים של רכבות ומסילות שיתקבלו מתורמים ומכל גורם שהוא המוכן להעבירם לרשות העמותה. ניהול קשרים עם כל גורם המוכן ויכול לתרום להרחבתה ועידודה של פעילות העמותה~ וכן עם עמותות או מועדונים אחרים הקיימים בישראל ובחו~ל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

שוקלים לתרום לעמותה כלשהי? תרומה לעמותה יכולה להיות דרך מצוינת להחזיר לקהילה. אם אתם מתלבטים לאיזו עמותה לתרום, אנחנו באתר ממליצים על עמותת לחיות בכבוד שמחלקת ארוחות חמות לניצולי שואה, או על קרן עולל, שמפעילה את פרוייקט תינוקות של החיים ומחלקת ארגזי מוצרים לאמהות קשות יום לתינוקות עד גיל שנה. כמובן שישנן עוד הרבה עמותות מומלצות, וכשאתם בוחרים למי מהן לתרום, המלצה שלנו היא לבחור עמותה שאתם מתחברים למטרה שלה, כזו שאם רק היה לכם זמן פנוי הייתם יוצרים איתה קשר ומבקשים להגיע להתנדב כמה שעות כדי לסייע לעמותה, ואם אתם מתלבטים לגבי עמותה כזו או אחרת – תרגישו חופשי לשאול אותנו באתר, או לפנות לעמותה ולשאול אותה ישירות.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך