אתר התורמים של ישראל

המכינה הקדם צבאית תל~ם (מיסודה של התנועה הרפורמית – יהדות מתקדמת בישראל ע~ר 580282853) (ע~ר) – עמותה מספר 580445831

שם העמותה : המכינה הקדם צבאית תל~ם (מיסודה של התנועה הרפורמית – יהדות מתקדמת בישראל ע~ר 580282853) (ע~ר)

מספר העמותה: 580445831

שם העמותה באנגלית: TELEM – THE PRE-MILITARY ACADEMY OF THE ISRAEL REFORM MOVMENT (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 3974991

סך הוצאות העמותה: 310688

כמות מתנדבים: 22

כמות עובדים: 31

מספר חברי עמותה: 9

איזורי פעילות: תל אביב~מרכז

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: דוד המלך 13, ירושלים

מיקוד: 9410125

מטרות עמותה: א.לחנך את חניכי המכינה לנאמנות למדינת ישראל ולהזדהות עמה כמדינה יהודית~ ציונית ודמוקרטית~ כמשמעה במגילת העצמאות ובחוקי היסוד של מדינת ישראל~ ולאהבת העם והארץ
ב.לחנך את חניכי המכינה להתגייס לשירות צבאי מלא~ איכותי ומשמעותי בצה~ל~ ביחידות התנדבותיות ולוחמות~ במסלולי פיקוד וקצונה~ בהתאם ליכולתם ולכישוריהם~ ובהתאם לדרישות צה~ל
ג. להכשיר את חניכי המכינה~ גופנית ורוחנית~ לקראת השתלבות כאמור בצה~ל
ד. לבסס ולהעשיר את עולמם הרוחני של חניכי המכינה וכן להגביר את ביטחונם העצמי ואת אמונתם בדרכם
ה.לטפח מנהיגות צעירה~ מעורבות והשפעה חברתית~ של חניכי המכינה ובוגריה במהלך שירותם הצבאי ולאחריו.
ו.לטפח בקרב חניכי המכינה סקרנות~ שאיפה להרחבת דעת~ והתפתחות אישית מתמדת.
ז.להטמיע בקרב חניכי המכינה את ההכרה בתרומה משמעותית לחברה הישראלית כאורח חיים מתמשך~ תוך התנסות מעשית בפעילות התנדבותית ובפעילות חברתית בקרב אוכלוסיות מוחלשות או מודרות בחברה הישראלית.
ח.לטפח את זהותם היהודית והישראלית של חניכי המכינה ובוגריה ולהעמיק את היכרותם עם מגוון הרבדים והביטויים של המסורת היהודית~ התרבות העברית והמחשבה הציונית מתוך תפיסת עולם פלורליסטית~ ליברלית והומניסטית~ ומתוך מחויבות לערכים של שוויון~ אחריות חברתית וסבלנות.
ט.לטפח את היכרותם של חניכי המכינה ובוגריה עם מגוון הקהלים~ החוגים~ הקהילות והזרמים בחברה הישראלית ובעם היהודי בישראל ובתפוצות~ לחשוף אותם למגוון רחב של עמדות ותפיסות עולם בנושאים וסוגיות המצויים על סדר יומה של החברה הישראלית ולעודד אותם לחשיבה ביקורתית ולמעורבות ציבורית וחברתית בנושאים ובסוגיות אלו.
י.לחשוף את חניכי המכינה ובוגריה לערכיה~ מפעליה~ ופעילויותיה של התנועה הרפורמית~י. לחשוף את חניכי המכינה ובוגריה לערכיה~ מפעליה~ ופעילויותיה של התנועה הרפורמית בישראל וברחבי העולם היהודי ולטפח את רצונם לפתח אורח חיים יהודי משמעותי~ הכולל לימוד~ מעורבות חברתית וחיי קהילה ורוח.
יא. לסייע בידי בוגרי המכינה לפתח ולטפח יוזמות ופעולות בתחום הזהות היהודית הליברלית~ האחריות החברתית וחיי הקהילה~ וקשר עם יהדות התפוצות ועידוד השתלבותם במפעלים של היהדות הרפורמית בישראל וברחבי העולם בתחומים אלה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

מתלבטים לאיזו עמותה כדאי לכם לתרום? ישנן הרבה מאוד עמותות שישמחו לקבל מכם תרומה בביט, בין אם מדובר בעמותות שמסייעות לארגונים דתיים למיניהם, או עמותות שמסייעות לאמהות חד הוריות ותינוקיהן, או עמותות שמסייעות לקשישים וניצולי שואה ואפילו עמותות לחיילים בודדים. כל שעליכם לעשות הוא פשוט להחליט איזו מטרה מדברת אל ליבכם, ומשם לבחור לאיזו עמותה תרצו לתרום. פשוט לא? אז קדימה, לבחור ולתרום. העמותה תודה לכם.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך