אתר התורמים של ישראל

המכללה להכשרה מקצועית בתחום היופי בישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580624187

שם העמותה : המכללה להכשרה מקצועית בתחום היופי בישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580624187

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: השכלה גבוהה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: דרך הגליל 0, ראש פינה

מיקוד: 1200000

מטרות עמותה: מיום הקמתה~ תפעל העמותה על מנת להקים~ לקדם ולהפעיל מוסד- אשר מטרתו הפעלת מכללה בה יילמדו קורסים בתחומי האיפור והיופי- ע~י מרצים מהטובים בתחומים אלו. בנוסף תפעל העמותה במטרה לנסות ולהביא להכרה פורמאלית לקורסים השונים אשר יילמדו במסגרת המכללה- ובאופן זה יתאפשר להעניק לבוגרי ובוגרות הקורסים תעודה המוכרת ע~י גוף כגון התמ~ת וכדו'; לדאוג ולפעול למתן השכלה בתחומי: היופי~ האיפור והעיצוב~ תחומים אשר יעניקו תעסוקה ראויה לאוכלוסיות שונות~ ובעיקר לאוכלוסיות בעלות פערים השכלתיים~ ובדרך זו לגשר על פערים השכלתיים~ כלכליים וחברתיים בין האוכלוסיות השונות; לתמוך ולסייע בכל דרך אפשרית בפיתוחי ההשכלה בתחומי האיפור והיופי~ לאוכלוסיות אשר אין בידיהן את הכלים לרכוש השכלה~ ולתת בידיהן כלים לתעסוקה ראויה~ ובדרך זו לגשר על פערים השכלתיים~ כלכליים וחברתיים בין שכבות האוכלוסיה השונות; לפעול בהתאם לאמור לעיל ולהלן לצורך קידומן של אוכלוסיות אשר אין בידיהן את הכלים לרכוש השכלה בתחומים אחרים~ זאת באמצעות השכלה פורמלית בתחומים המפורטים מעלה; בהתאם לאמור לעיל ולהלן- לפעול להעשרת חיי הרוח בקרב אוכלוסיות בעלות פער השכלתי יחסי~ והעלאת רמת הפעילות התרבותית והתעסוקתית בקרב אוכלוסיות אלו; לפעול תוך שילוב ושיתוף פעולה עם נציגי הגורמים הרלוונטיים במשרדים השונים ובכלל זה במל~ג ו/או במשרד החינוך ו/או במשרד התמ~ת ו/או כל משרד רלוונטי אחר בניהול המסגרות הלימודיות הפורמליות לשם השגת המטרות הנ~ל; לגייס משאבים ותרומות למימון מטרות העמותה; לתת עזרה מכל סוג שהוא~ להלוות כספים עם או בלי בטחונות~ לנהל קופות גמ~ח~ לתת הקצבות~ תרומות~ מענקים~ ובכלל זאת: תמיכות ומתנות לשם קידום מטרות העמותה כפי שיראה לוועד העמותה כמועיל ונחוץ~ בכפוף לכל דין ולכללי הניהול התקין; לפתוח מסגרות של שיתופי פעולה חברתיות~ תרבותיות ולימודיות עם גורמים הרלוונטיים למטרות העמותה כאמור לעיל בקרב יהודי התפוצות; לשתף פעולה עם מוסדות להשכלה בתחומים המפורטים מעלה- ברחבי הארץ ובעולם.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך