אתר התורמים של ישראל

המרכז לתרבות האנדלוסית ולפיוט בישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580181741

שם העמותה : המרכז לתרבות האנדלוסית ולפיוט בישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580181741

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: אחר – תרבות ואומנות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 12908729

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 36

מספר חברי עמותה: 9

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: דרך ארץ 8, אשדוד

מיקוד: 0

מטרות עמותה: קידום ופיתוח התרבות האנדלוסית~ בכלל זה הפעלתם של מוסדות ומפעלי תרבות לאומיים כדלקמן: המרכז לפיוט ולשירה אשדוד ובו מרכזי לימוד מקצועיים לפיוט ומוסיקה אנדלוסית חזנות ושירת הבקשות; פסטיבל תור הזהב; פסטיבל אשדוד שירה; פרס תור הזהב; מרכז מטרוז' למוסיקה אתנית -לוד; המקאם-ירושלים; התזמורת האנדלוסית הישראלית (כפוף להחלטה מקבילה בחברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד שבמסגרתה פועלת כיום התזמורת); תחרות נגינה על עוד; תחנת רדיו פיוט; הוצאה לאור של כתבים מהמורשת האנדלוסית היהודית; הקמת והפעלתו של בנין המרכז לתרבות אנדלוסית ולפיוט בישראל שישמש בית למפעלי תרבות אלה ואולם קונצרטים וגלריה לתערוכות.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך