אתר התורמים של ישראל

הסמינר בית יעקב מיסודם של רבני ירושלים (ע~ר) – עמותה מספר 580716025

שם העמותה : הסמינר בית יעקב מיסודם של רבני ירושלים (ע~ר)

מספר העמותה: 580716025

שם העמותה באנגלית: HASEMINAR BEIT YAKOV MEYESODAM SHEL RABANEI YERUSHALAYIM (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אהליאב 3, ירושלים

מיקוד: 9446776

מטרות עמותה: להקים~ להחזיק לקיים ולתפעל בתי ספר~ יסודיים ועל יסודיים~ סמינר ומכון למורות המושתת על עקרונות ורוח רבני ירושלים ברוח בתי ספר ~בית יעקב~.~להקים~ להחזיק ולקיים מוסד מגורים וכלכלה בשביל התלמידות~ המורים וסגל העובדים במוסד.~סיוע לתלמידים במצוקה~ הכשרה מקצועית למבוגרים במגזר החרדי. ~פעילות חינוך ותרבות – הקמת המוסד תיעשה בדרך של קבלת רישיון ממשרד החינוך ובאחריותו~ תכניות הלימודים המקובלות במשרד החינוך) אגף ממ~ח (יחולו גם על כל מוסד שיוקם על העמותה. מסגרת הלימודים כוללת לימודי קודש ו/או לימודי הוראה ולצד לימודים מקצועיים כגון הנדסת תוכנה~ ראיית חשבון~ ייעוץ מס~ אדריכלות~ גרפיקה~ השלמה לבגרויות ועוד~ במקצועות אלו ינתנו תעודות על ידי הגורמים המוסמכים.
~לייסד~ להקים~ לעודד ולתמוך בכל מוסד~ מועדון או התאגדות~ פעילויות חברה והדרכה~ פעילות התנדבות והעצמת נוער~ פעילות עם נוער בסיכון ונוער מיוחד טיולים~ מחנות~ ופעילות קיץ~ שהם לטובת התלמידות או מורי המוסד.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית לתת יד לקהילה ולתמוך במטרות שלה. כשאתם תורמים לעמותה, בין אם אתם תורמים אונליין, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים לה במשימתה להפעיל פעילויות חינוכיות, חברתיות, וסייעת לאנשים ולמשפחות שזקוקים לעזרה. התרומה שלכם יכולה להשפיע על הקהילה בצורות שונות, בקידום החינוך והתרבות, לפעול למען צדק חברתי, לסייע בטיפול בחולים ובזקנים, לסייע לאמהות חד הוריות ועוד. ככל שתורמים יותר, כך העמותה יכולה להעמיד ביעדיה ולתת מענה למגוון צרכי הקהילה.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך