אתר התורמים של ישראל

הסתדרות החלוצה (ע~ר) – עמותה מספר 580679603

שם העמותה : הסתדרות החלוצה (ע~ר)

מספר העמותה: 580679603

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: פעילות חברתית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 82434

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 1034

כמות עובדים: 1

מספר חברי עמותה: 4

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: היסמין רמת אפעל 1, רמת גן

מיקוד: 5290701

מטרות עמותה: בניית חברת מופת –העמקת ערכי הדמוקרטיה ~ ובכלל זה העקרונות הקבועים במגילת העצמאות ושלטון החוק ליצירת חברה צודקת~ שוויונית ~וסולידרית לכל אזרחי המדינה ללא הבדל דת~ גזע או מין/ ו/או נטייה מינית~ ברוח חזונו של בנימין זאב הרצל. זאת באמצעות~ בין השאר~ גיוס כספים~ פעולות חינוכיות ותרבותיות~ פעולות ציבוריות ופעילויות נוספות ברוח זו.~העמותה תהווה מוסד גג לתנועות המחנכים השיתופיות בישראל~ החברות בעמותה~ ותיתן סיוע~ ייעוץ~ תאום~ ייצוג וטיפול בעניינים המשותפים של התנועות החברות בה.
~ביסוסן של תנועות המחנכים השיתופיות~ מקומן~ יעדיהן ופעולתן~ כגורם מרכזי בתוך מרחבי הפעולה השיתופיים~ החברתיים התרבותיים והחינוכיים בחברה הישראלית.~השפעה על אופן וצורת החלוקה של המשאבים הלאומיים ~ הפרטיים והנוספים~ המופנים לטובת פעולה חינוכית~ תרבותית והתיישבותית של צעירים~ שבמרכזן תעמוד פעולתן של תנועות המחנכים השיתופיות. ~גיבוש עמדות משותפות של ~הסתדרות החלוצה ~ בנושאים מהותיים לדמותה ופניה של החברה הישראלית והעם היהודי והתמודדות משותפת על מימושן של עמדות אלו במציאות .~עיצוב יחס ועמדה משותפת של ~ הסתדרות החלוצה ~ כלפי תנועות~ ארגונים וגופים~ הפועלים במרחב השיתופי~ החינוכי והחברתי בחברה הישראלית והתמודדות על קידומן של עמדות אלו.
~יצירת קשר~ השתתפות ~ בריתות והסכמות עם גורמים נוספים הפועלים בסביבת התנועות ובתחומי היעדים הערכיים והעניין שלהן~ בכפוף להסכמת השותפים בהסתדרות החלוצה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית לתת יד לקהילה ולתמוך במטרות שלה. כשאתם תורמים לעמותה, בין אם אתם תורמים אונליין, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים לה במשימתה להפעיל פעילויות חינוכיות, חברתיות, וסייעת לאנשים ולמשפחות שזקוקים לעזרה. התרומה שלכם יכולה להשפיע על הקהילה בצורות שונות, בקידום החינוך והתרבות, לפעול למען צדק חברתי, לסייע בטיפול בחולים ובזקנים, לסייע לאמהות חד הוריות ועוד. ככל שתורמים יותר, כך העמותה יכולה להעמיד ביעדיה ולתת מענה למגוון צרכי הקהילה.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך