אתר התורמים של ישראל

העמותה לניהול הקדש ~בית הכנסת מגן מייסודה של הגב' בואיתה גבאי~ (ע~ר) – עמותה מספר 580725158

שם העמותה : העמותה לניהול הקדש ~בית הכנסת מגן מייסודה של הגב' בואיתה גבאי~ (ע~ר)

מספר העמותה: 580725158

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: בתי כנסת

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: צייטלין 1, תל אביב – יפו

מיקוד: 6495601

מטרות עמותה: לנהל ולתחזק באופן שוטף וקבוע ולזיכרון עולם~ את בית הכנסת מגן אברהם ע"ש יוסף בן בואיתה גבאי (בית כנסת).~ לשמר את מסורת התפילות בנוסח הספרדי הירושלמי בבית הכנסת. ~לעודד קיום אירועים יהודיים כמו : בר מצווה ושבת חתן בבית הכנסת~ על מנת לשלבו בחיי הקהילה~ לקרב אנשים לבית הכנסת ולשמר את מסורת קיום האירועים במקום. ~לפעול בדרכי נועם לחזק את שמירת המצוות בין אדם לחברו ובין אדם למקום~ על ידי פעילות קהילתית~ חברתית~ תרבותית וחינוכית. ~לקיים פעילויות חברתיות הקשורות למועדי ישראל ולמעגל החיים. ~העמותה גם תקדם כל פעילות אחרת העשויה לסייע בהשגת המטרות הנ"ל. ~לשם קידום מטרותיה~ רשאית העמותה לבצע עסקאות בנקאיות ואחרות~ לגבות דמי חבר~ לקבל תשלומים ולבצע תשלומים~ ולקבל תרומות והקצבות מאישים ומוסדות אחרים~ כמו כן רשאית העמותה לעשות כל פעולה אחרת במסגרת החוק והתקנון כדי לקדם את מטרותיה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך