אתר התורמים של ישראל

העמותה לקידום היחסים בין עמי רפובליקה סרפסקה וישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580726123

שם העמותה : העמותה לקידום היחסים בין עמי רפובליקה סרפסקה וישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580726123

שם העמותה באנגלית: ASSOCIATION FOR THE ADVANCEMENT OF RELATIONS BETWEEN THE PEOPLE OF REPUBLIC OF SRPSKA AND ISRAEL (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קשרים בינלאומיים

סיווג משני של העמותה: אחר – קשרים בינלאומיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 114203

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 1

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: דוד ניב 16, ירושלים

מיקוד: 9781422

מטרות עמותה: העמקת הקשרים התרבותיים בין אזרחי מדינת ישראל ואזרחי רפובליקת סרפסקה.~יצירת שתופי פעולה בין אוכלוסיות מדינת ישראל ורפובליקה סרפסקה במטרה להכיר את ההסטוריה והתרבות של כל מדינה.~יצירת שתופי פעולה בין האוכלסיות הנ~ל בתחומי התרבות והספורט במטרה להעמיק את הידידות בין העמים.~הנגשת חומרים וידע לקהילות שונות בכל מדינה בדבר הקונפליקטים הלאומיים בהם מצויה כל מדינה וקיום מפגשים משותפים ודיונים לשם העלאת פתרונות אפשריים~ תוך בחינת הדמיון והשוני בין המדינות.~קידום משלחות סיוע ממדינת ישראל לרפובליקה סרפסקה בתחומי הרפואה~ המדע~ המים~ החקלאות~ האנרגיה ועוד.~עידוד קשרי תיירות הדדית בין המדינות~ כולל תיירות לימודית הסטורית באתרי מורשת בשתי המדינות.~קידום הנצחת השואה והמורשת~ באמצעות קיום טקסי זכרון והנצחה משותפים באתרים רלוונטים בישראל וברפובליקה סרפסקה. עידוד הכנסת תכנים למודיים למערכות החינוך בשתי המדינות~ בקשר לזכרון ההסטורי של הטרגדיה היהודית במהלך מלחמת העולם השניה. עידוד אנשי ציבור ישראלים להופיע בטקסים רשמיים ברפובליקה סרפסקה.~הקמת מרכז מידע וידע בישראל על רפובליקת סרפסקה~ אשר יתרום להכרות העושר התרבותי וההסטורי של רפובליקה סרפסקה~ וכן על המציאות העכשווית.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

שוקלים לתרום לעמותה כלשהי? תרומה לעמותה יכולה להיות דרך מצוינת להחזיר לקהילה. אם אתם מתלבטים לאיזו עמותה לתרום, אנחנו באתר ממליצים על עמותת לחיות בכבוד שמחלקת ארוחות חמות לניצולי שואה, או על קרן עולל, שמפעילה את פרוייקט תינוקות של החיים ומחלקת ארגזי מוצרים לאמהות קשות יום לתינוקות עד גיל שנה. כמובן שישנן עוד הרבה עמותות מומלצות, וכשאתם בוחרים למי מהן לתרום, המלצה שלנו היא לבחור עמותה שאתם מתחברים למטרה שלה, כזו שאם רק היה לכם זמן פנוי הייתם יוצרים איתה קשר ומבקשים להגיע להתנדב כמה שעות כדי לסייע לעמותה, ואם אתם מתלבטים לגבי עמותה כזו או אחרת – תרגישו חופשי לשאול אותנו באתר, או לפנות לעמותה ולשאול אותה ישירות.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך