אתר התורמים של ישראל

העמותה לקידום המרחב הביוספרי מגידו (ע~ר) – עמותה מספר 580576197

שם העמותה : העמותה לקידום המרחב הביוספרי מגידו (ע~ר)

מספר העמותה: 580576197

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 449004

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 1

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: 0, מ.א. מגידו

מיקוד: 1834100

מטרות עמותה: לפעול למען קידום רווחת תושבי המועצה האזורית מגידו והמרחב הביוספרי רמות מנשה כולל: חינוך~ תרבות~ ספורט~ אמנות~ צמיחה דמוגראפית~ תעסוקה~ שיפור איכות הסביבה וחיי החברה של תושבי הישובים. לפעול ולעשות כל פעולה שתידרש לצורך הקמתם~ קידומם ופיתוחם של כל מוסדות החינוך~ ההכשרה~ ההשכלה~ התרבות~ הספורט והחברה ואחרים הקשורים לקידום המרחב הביוספרי~ בין אלו הקיימים ובין אלו שיוקמו ע~י העמותה. לפעול ולעשות כל פעולה שתידרש לשם תמיכה~ הקמה~ ביסוס~ הרחבה~ בינוי~ פיתוח וניהול של כל פעולה ו/או מטרה ו/או משימה ו/או פרויקט ו/או מבנה ו/או כל דבר אחר בכל שהעמותה תפעל לגביו ו/או תהיה מעוניינת בהוצאתו אל הפועל ו/או בהקמתו~ ואשר יביא לתועלת ולקידום בכל אחד מהתחומים הנ~ל. להקים חוגי ידידות ועמיתי ידידות לאיזה מן המוסדות הציבוריים הקיימים ו/או שיוקמו במסגרת מימוש מטרותיה של העמותה. להקים ולהחזיק במפעלי חינוך~ תרבות~ ספורט~ אמנות~ רווחה~ צמיחה דמוגראפית~ תעסוקה~ שיפור איכות הסביבה~ קידום פיתוח כלכלי בכלל ופיתוח חקלאות בפרט הקשורים למועצה האזורית מגידו ותושביה. הקמה ופיתוח של אולמות ומתקני ספורט מכל סוג שהוא~ בריכות שחייה~ אולמי הרצאות~ מכוני מחקר~ חדרי עיון~ ספריות~ חדרי תרבות~ פנימיות~ מבנים ומשרדים~ חממות עסקיות~ אולפני וסדנאות לאמנויות~ תחביבים וכו'. לתמוך ולסייע לכל מוסד או גוף אזוריים אשר פועלים למימוש מטירותיה של העמותה. להקים~ לארגן~ לנהל ולפתח קרן מלגות~ קרן הלוואות. לארגן לתושבים במרחב המועצה ואזורים משיקים מפעלי תרבות ותיירות~ ספורט~ הרצאות~ הצגות~ ימי עיון וסמינריונים~ תוכניות הכשרה~ תערוכות~ קונצרטים ומקהלות. לנהל~ להחזיק ולפתח קורסים ופעילות אחרת כלשהי הקשורים במטרות הנ~ל בכל צורה ומקום לפי שיקול דעתה של ועדת ההנהלה. להוציא רשימות~ ספרים~ חוברות~ עיתונים~ פרסומים מדעיים ופרסומים אחרים בכל צורה ומקום לפי שיקול דעתה של ועדת ההנהלה. להוציא רשימות~ ספרים~ חוברות~ עיתונים~ פרסומים מדעיים ופרסומים אחרים מכל צורה שיהא~ בקשר לקידום איזושהי מטרה ממטרות העמותה. לקבל תרומות~ מתנות~ עזבונות~ נכסים וזכויות מכל סוג שהוא ולהשתמש בהם ובפירותיהם לקידום מטרות העמותה. לגייס כספים~ בין בגדר של הלוואות~ מענקים וכו' ובין בכל דרך אחרת לצורך קידום מטרות העמותה ומימונן.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך