אתר התורמים של ישראל

העמותה לרווחת עובדי פלאפון תקשורת (ע~ר) – עמותה מספר 580626398

שם העמותה : העמותה לרווחת עובדי פלאפון תקשורת (ע~ר)

מספר העמותה: 580626398

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: פורקה מרצון

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: הכשרה ותעסוקה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2020

מחזור כספי (הכנסות): 0

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 8

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2020

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: דרך יצחק רבין 0, גבעתיים

מיקוד: 5348300

מטרות עמותה: לארגן ולממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד)~ החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף~ פעילויות לרווחת עובדי החברה במסגרת של אירועים~ מסיבות~ נופשים~ הטבות והנחות בבתי עסק וירידים~ בין אם בתחומי החברה ובין אם מחוצה לה. לארגן ולממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד) החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף~ פעילויות להעשרת עובדי החברה במסגרת של הרצאות~ חוגים וסדנאות~ בין אם בתחומי החברה ובין אם מחוצה לה. לארגן ולממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד) החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף~ פעילויות תרבות לעובדי החברה במסגרת של מופעים (בחברה ומחוצה לה). מינויים לתיאטראות~ תחרויות כישרונות והפקת עיתון לעובדי החברה. לארגן ולממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד)~ החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף~ פעילויות ספורט לעובדי החברה במסגרת של ימי ספורט~ תחרויות~ נבחרות ספורט של מקום העבודה~ חברות במועדוני ספורט ומועדוני כושר~ בין אם בתחומי החברה ובין אם מחוצה לה. החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף~ להתקשר עם חברות וסוכנויות ביטוח למטרת רכישת פוליסות ביטוח לעובדים במחירים מוזלים או אף מסובסדים מהמחיר הרגיל בשוק. החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף~ לממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד) ביטוחים שונים לרבות טיפולי שיניים לעובדים~ על פי קריטריונים אחידים שתקבע העמותה. החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף~ להעניק את שירותי העמותה למשפחות עובדי החברה ולגמלאים של חברת פלאפון שהיו עובדי החברה. החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף~ לשתף פעולה עם ועדי עובדים במקומות עבודה אחרים ותאגידים שונים לשם הענקת שירותים לעובדי החברה בתחומי פעילותה של העמותה ובתחומים נוספים הקשורים ברווחה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך