אתר התורמים של ישראל

העמותה לשיקום בתי הכנסת בעיר העתיקה לוד (ע~ר) – עמותה מספר 580578920

שם העמותה : העמותה לשיקום בתי הכנסת בעיר העתיקה לוד (ע~ר)

מספר העמותה: 580578920

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: בתי כנסת

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: י~א חללי מינכן 3, לוד

מיקוד: 7127603

מטרות עמותה: מחקר אודות בתי הכנסת הקיימים/ אשר היו קיימים בעיר העתיקה בלוד. איתור בתי כנסת בעיר העתיקה בלוד שננטשו או נזנחו. איתור בתי כנסת בעיר העתיקה הזקוקים לשיפוץ וגיוס כספים לשם כך. קבלת רישיונות והיתרים מעמידר/הסוכנות היהודית/ממ~י~ עיריית לוד לעשות שימוש במבנים אשר בהם יימצא כי היה קיים בעבר בית כנסת שננטש. שיפוץ בתי הכנסת בעיר העתיקה בלוד. גיוס אנשי מקצוע שיסכימו לשפץ את בית הכנסת בהתנדבות. פנייה וגיוס מתפללים מרחבי העיר לוד לבית הכנסת בעיר העתיקה בלוד. שימור בתי הכנסת בעיר העתיקה בלוד עד שייאותו אנשים להתפלל באותם בתי כנסת. תיקון ספרי תורה מוזנחים וחידוש הריהוט המוזנח. עזרה וסיוע בתחזוקת בתי הכנסת בעיר העתיקה בלוד.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך