אתר התורמים של ישראל

העמותה לשמירה וקידום זכויות בעלי העסקים בבאר שבע (ע~ר) – עמותה מספר 580576916

שם העמותה : העמותה לשמירה וקידום זכויות בעלי העסקים בבאר שבע (ע~ר)

מספר העמותה: 580576916

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: איגודים מקצועיים

סיווג משני של העמותה: אחר – איגודים מקצועיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: המלאכה 2, באר שבע

מיקוד: 8424407

מטרות עמותה: קידום פעילות למען שמירה על זכויות בעלי העסקים בעיר באר שבע. פתרון בעית קבלת רישיונות העסקים בעיר באר שבע. פתרון בעית דרישות המשרד לאיכות הסביבה מבעלי עסקים. פתרון בעית חריגות הבניה בעסקים. הפסקת השימוש שעושה עיריית באר שבע בגובי חברת מילגם לאכיפת הגביה. פעילות לביטול המצב שבו עיריית באר שבע אינה מאפשרת לבעלי העסקים לבצע שינוי יעוד בעסקיהם וכאשר היא כן מאפשרת עלויות שינוי היעוד הם אסטרונומיות. ביטול דרישת עיריית באר שבע מבעלי העסקים לשלם כופר חניה לעסקים שמקום החניה בעסקיהם הוא קטן. ביטול דרישת עיריית באר שבע לתשלום ארנונה מבעלי מגרשים שעדיין לא סיימו את הבניה למרות שהמגרש מגודר ובעלי העסקים מאכסנים במגרש ציוד. ביטול דרישת העירייה להתקנת מז~ח בעסקים שהשימוש שלהם במים אינו גורם לסיכום שהמים בצנרת יחזרו למערכת המים העירונית. מניעת שינוי הסדרי החניה באזורי התעשיה. קידום הקלות לבעלי עסקים בעניין תקני כיבוי אש תוך שמירה על בטיחות בעסקים. פעילות לביטול הדרישה מבעלי העסקים להתקין משאבות על חשבונם כדי להגדיל את לחץ המים בצנרת המים העירונית. פעילות לביטול תביעות משפטיות נגד בעלי עסקים שניהלו את העסק ללא רישיון ולכן העיריה הגישה נגדם תביעות משפטיות במידה ועד מועד המשפט הסדירו את ענין רישוי העסק. פעילות לפתיחת מסלול מקוצר לבעלי עסקים לצורך קבלת היתר בניה. הקלות לבעלי עסקים בהגשת הבקשה לרישיון לניהול עסק. פעילות לביטול תשלומי ארנונה לעסקים שנאלצו לסגור את עסקיהם כתוצאה מבעיות כלכליות. פעילות לשינוי שיטת חיוב אגרות השילוט. פעילות לביטול העליה של מיסי הארנונה כאשר חישוב העלות של המשרדים חדרי ההמתנה של הלקוחות יהיה גבוה יותר או זהה במקרה הטוב לעלות הארנונה של רצפת העבודה. פעילות לביטול הכוונה לפנות את בעלי העסקים שעוסקים בתעשיה זעירה מהעיר העתיקה והעברתם לאזורי התעשיה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

התנדבות בעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום למטרות שלה. כשאתם מתנדבים, אתם מקדמים פעילות חינוכית, חברתית ותרבותית, מסייעים לאנשים ומשפחות זקוקים לעזרה, ומפעילים פעולות למען צדק חברתי ולקידום מטרות חשובות נוספות.
בנוסף, התנדבות בעמותה מציעה לכם הזדמנות לפתח יכולות וכישורים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולחבר אתכם לקהילה. כך, ההתנדבות מאפשרת לכם להפוך לחלק מהמערכת החברתית ולתרום לשינוי חברתי חיובי.
כמו כן, ההתנדבות יכולה לסייע לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית, כאשר אתם מסייעים לאחרים ומפעילים שינוי חברתי בקהילה שלכם.
בסופו של דבר, התנדבות בעמותה היא דרך משמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום לשינוי חברתי חיובי. היא מספקת הזדמנות לפתח יכולות ולקדם מטרות חשובות, וגם מאפשרת לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך