אתר התורמים של ישראל

העמותה לתרבות הבילוי באשדוד (ע~ר) – עמותה מספר 580590180

שם העמותה : העמותה לתרבות הבילוי באשדוד (ע~ר)

מספר העמותה: 580590180

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: נמחקה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: אחר – תרבות ואומנות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: רוגוזין 4 משרד 40 4, אשדוד

מיקוד: 7725103

מטרות עמותה: לפעול למען ולטובת תרבות הבילוי באשדוד בכל הדרכים והאמצעים החוקיים. יצירת נציגות לבעלי עסקי הבילוי להידברות יעילה מול הרשויות. העברת מידע יעיל ותאום ציפיות בין הרשויות לבין בעלי העסקים~ במטרה לקדם את תרבות הבילוי באשדוד. איגוד בעלי עסקי הבילוי באשדוד לטובת העברת מידע מקצועי להגשמה~ שיפור וייעול השירות לבליינים באשדוד בכל צורה שהיא להשגת מטרות העמותה. בניית תדמית חיובית לתרבות הבילוי באשדוד~ להרחיב ולחזק את מעמדה של אשדוד כמקום בילוי ראוי. לקבל או לאסוף תרומות~ מתנות~ עזבונות הענקות~ הקצבות~ תמיכות~ מענקים וכל מימון או עזרה אחרים שהם~ בין במזומנים ובין בנכסים ולקבל כל עזרה בכל צורה שהיא למטרת מימון השגת מטרות העמותה~ כולן או חלקן~ או קידום השגת המטרות האמורות~ כולן או חלקן. העמותה תעודד העברת מידע משפטי רלוונטי על מנת לשפר ולהכשיר את הבקיעות החוקית לניהול תקין של העסקים~ קרי~ דיני עבודה~ מיסוי~ נזיקין~ פלילי~ רישוי עסקים וכד'. העמותה לא תחלק רווחים~ דיבידנדים או טובות הנאה אחרות לחבריה. הכנסות ורכוש העמותה ישמשו אך ורק לקידום מטרותיה ושום חלק מהם לא ישולם לחברי העמותה. אולם שום דבר האמור בזה לא ימנע בעד העמותה מלשלם בתום לב תגמול הוגן בין בצורת שכר ובין אחרת לכל חבר של העמותה או לכל נושא תפקיד בה או עובד שלה~ עבור שירותים או עבודה שנעשו עבור העמותה. העמותה תפעל בכל דרך אפשרית באמצעים העומדים לרשותה למיגור האלימות במקומות הבילוי באשדוד~ לרבות עבודה משותפת עם משטרת אשדוד או מוסד מטעם הרשות העירונית בנושא מיגור פשיעה ואלימות במקומות הבילוי. להעניק הלוואות~ או תרומות~ הקצבות~ מענקים או להושיט עזרה או סיוע בדרך אחרת כלשהיא לאנשים או לגופים העוסקים במטרות אשר העמותה מעוניינת בקידומן או העוסקים בעניינים המקדמים או העשויים לקדם את מטרות העמותה. לבקש או לקבל ממס הכנסה~ ממשלת ישראל או כל מוסד אחר ממוסדותיה או מוסדות ורשויות עירוניות ואחרים הוצאות צו או צווים~ קבלת זכויות~ קונצסיות או פיטורין ככל הנחוץ או המועיל לקידום מטרות העמותה~ כולן או חלקן~ ולהתנגד בכל דרך חוקית לכל דבר העשוי לפגוע~ במישרין או בעקיפין בענייני העמותה או במטרה ממטרותיה. לפתוח בשם העמותה~ חשבונות בבנקים ולנהלם ולמשוך כספים מחשבונות אלה ולמשוך~ לעשות~ לקבל~ להסב~ לנכות~ לחתום ולהוציא שטרי חוב~ המחאות ושטרי חליפין~ וכל מסמכים סחירים אחרים שהם. להעסיק עובדים או קבלנים בכל תנאים שיראו לעמותה לנכונים לשם ביצוע פעולותיה או השגת מטרותיה~ כולן או חלקן~ לשלם להם שכר ולהעניק להם כל תמורה או טובות הנאה אחרות שהן~ כפי שהעמותה תמצא לנכון. להשתתף~ לארגן או לקחת חלק בכל צורה אחרת שהיא בוועדות ובכינוסים בישראל ומחוצה לה בכל עניין שהוא בתחום פעולתיה של העמותה ולהצטרף לאירגונים או מוסדות לאומיים או בינלאומיים~ אשר ההצטרפות אליהם עשוייה~ לדעת העמותה~ לקדם את מטרותיה~ כולן או חלקן. להקים מחלקות ולקבוע את ארגונם~ סדרי ניהול ענייניהם והנושא שבו יתעסקו. להתקשר בכל צורה שהעמותה תמצא לנכון~ עם כל אדם~ גוף או רשות~ בין פרטיים ובין ציבוריים~ בין בישראל ובין מחוצה לה~ בדבר ניהול~ סיוע ושיתוף בכל עניין שהוא בתחום פעולותיה של העמותה ולבקש ולקבל~ זכיונות או זכויות העשויים לקדם את מטרות העמותה~ כולן או חלקן~ ולהתקשר עם כל אדם~ גוף או רשות כאמור בכל הסכמים~ חוזים או התחייבויות~ או הסדרים אחרים~ כפי שיהא דרוש מדי פעם בפעם~ לקידום ענייני העמותה ומטרותיה. (כולם או חלקם).

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

התנדבות בעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום למטרות שלה. כשאתם מתנדבים, אתם מקדמים פעילות חינוכית, חברתית ותרבותית, מסייעים לאנשים ומשפחות זקוקים לעזרה, ומפעילים פעולות למען צדק חברתי ולקידום מטרות חשובות נוספות.
בנוסף, התנדבות בעמותה מציעה לכם הזדמנות לפתח יכולות וכישורים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולחבר אתכם לקהילה. כך, ההתנדבות מאפשרת לכם להפוך לחלק מהמערכת החברתית ולתרום לשינוי חברתי חיובי.
כמו כן, ההתנדבות יכולה לסייע לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית, כאשר אתם מסייעים לאחרים ומפעילים שינוי חברתי בקהילה שלכם.
בסופו של דבר, התנדבות בעמותה היא דרך משמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום לשינוי חברתי חיובי. היא מספקת הזדמנות לפתח יכולות ולקדם מטרות חשובות, וגם מאפשרת לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך