אתר התורמים של ישראל

הפדרציה העולמית של הקהילות הספרדיות ההנהלה בישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580034775

שם העמותה : הפדרציה העולמית של הקהילות הספרדיות ההנהלה בישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580034775

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: ארגון יוצאי תפוצה (כולל יוצאי עיר)

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 1116050

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 1

מספר חברי עמותה: 19

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: הפדרציה של הקהלות הספרדיות

כתובת העמותה: הלל 23, ירושלים

מיקוד: 9458123

מטרות עמותה: בכלליות. לארגן ולרכז את הארגונים הספרדים בישראלובתפוצות. באופן מפורט בתקנון המתוקן מיום 4.1.17~לפעול לחיזוק הקשר והזיקה בין הקהילות של יוצאי יהדות ספרד~ וארצות ערב והאסלאם בעולם~ לבין מדינת ישראל~ ולקיים כל מיני קונגרסים~ אירועים וועידות בקשר לכך. לעסוק~ להשתתף~ לתמוך~ בפעולות רווחה מכל מין וסוג שהן למען מוסדות ויחידים מיעוטי יכולת בקרב יוצאי יהדות ספרד והמזרח. לעסוק~ להשתתף~ לתמוך בחלוקת מלגות לסטודנטים מקרב יוצאי יהדות ספרד והמזרח. לעסוק~ להשתתף~ לתמוך בקיום אירועי תרבות~ פולקלור ומורשת של העדות השונות מקרב יוצאי יהדות ספרד והמזרח. לקבל כספים מההסתדרות הציונית~ לחלקם ו/או לתאם חלוקתם בין קהילות של יוצאי ספרד והמזרח בעולם~ ולפקח על השימוש בהם למטרות הנזכרות בס~ק (ב)~(ג)~ (ד)~ לאחר כיסוי הוצאות העמותה ביחס לכך. לנהל בשיתוף עם הסוכנות היהודית את קרן ההקדש מיסודה של הסוכנות היהודית עבור הפדרציה הספרדית בישראל ולייעד את פירותיה~ לאחר כיסוי הוצאות העמותה למטרות הנזכרות בס~ק (א)~ (ב)~ (ג)~ (ד). לפעול ולקדם את הנושא של השבת הרכוש והזכויות שהותירו מאחוריהם יהודי ערב והאסלאם בארצות מוצאם מול ממשלת ישראל ושאר הגורמים והמוסדות הרלוונטיים~ בין בארץ ובין מחוצה לה~ וכן לפעול לחיזוק התודעה בקרב בני הנוער והציבור כולו~ בארץ ובעולם~ ביחס לתלאותיהם~ גירושם ויציאתם של יהודי ארצות ערב והאסלאם מארצות מוצאם. לפעול לכך שמערכת החינוך במדינת ישראל תנחיל גם את מורשת ההיסטורית של יהדות המזרח~ ובכלל זה יוצאי מדינות ערב והאסלאם בקרב הנוער בישראל. להשתתף לתמוך ולסייע בהקמת הבית הספרדי בירושלים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך