אתר התורמים של ישראל

הפועל קריית חיים על שם ליבוביץ יעקב ז~ל (ע~ר) – עמותה מספר 580626216

שם העמותה : הפועל קריית חיים על שם ליבוביץ יעקב ז~ל (ע~ר)

מספר העמותה: 580626216

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ספורט

סיווג משני של העמותה: אחר – ספורט

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2018

מחזור כספי (הכנסות): 30560

סך הוצאות העמותה: 68020

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות: חיפה

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שד קרן קימת 8, קריית מוצקין

מיקוד: 2636704

מטרות עמותה: להוות מסגרת להקמתו ולתפעולו של מועדון הספורט ~הפועל קריית חיים על שם ליבוביץ יעקב ז~ל~. להוות בית ערכי וקהילתי בו ילדים~ נשים וגברים יוכלו לקחת חלק מתוך תחושת שייכות~ מעורבות וביטחון אישי. להקים~ לאגד ולנהל קבוצת כדורגל גברים ונשים~ ילדים~ נוער~ בוגרים. לנהל מועדון כדורגל שיירשם בהתאחדות לכדורגל בישראל. לקיים משחקי כדורגל לרבות משחקי ליגה~ אימון והחתמת שחקנים. לפעול למען קידום הנוער ולעסוק בספורט הכדורגל בקריית חיים. העמותה תנוהל ע~י חבריה בשקיפות מלאה. העמותה תייצג את הערכים השורשיים של הפועל ללא גילויי אלימות~ שנאה וגזענות כלשהם. העמותה דוגלת בערכים של שוייון~ סובלנות וכבוד הדדי. העמותה דוגלת בערכים של מצוינות בספורט ובהישגים מקצועיים. לפתח כישוריהם הגופניים והרוחניים של חברי העמותה. לטפח~ לעודד ולקדם תרבות הגוף~ בריאות גוף ונפש~ תכונות משמעת עצמית~ יכולת אישית~ התנהגות ספורטיבית ואזרחות טובה. להקים~ לארגן~ לתפעל ולנהל קבוצות ספורט ממקומות עבודה או ענפי ספורט עממי~ כפי שהגדרתם להלן וכן להשתתף בפעולות ספורטיביות בתחום הספורט העממי בארץ ובעולם. ספורט יצוגי- פעילות ספורטיבית בכל ענפי הספורט במקומות העבודה בשתי הליגות הבכירות בכל ענף וכן פעילות בכל ענף ספורט אחר~ שהעוסקים בה מקבלים שכר עבודה במישרין או בעקיפין. להקים~ לפתח~ לתפעל ולנהל אתרי ספורט וכן לצייד קבוצות הספורט הייצוגי לצורך פעולותיהן הספורטיביות. לעודד בציבור עניין ומעורבות בספורט בכלל וספורט ייצוגי בפרט.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך