אתר התורמים של ישראל

הפורום למען עכו (ע~ר) – עמותה מספר 580588432

שם העמותה : הפורום למען עכו (ע~ר)

מספר העמותה: 580588432

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: סביבה ובעלי חיים

סיווג משני של העמותה: אחר – סביבה ובעלי חיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הזית 16/26, עכו

מיקוד: 2440500

מטרות עמותה: קידום העיר עכו במישורים : נוער- קידום פעילויות לנוער לרבות מפגשים עם צעירים מתנדבים מחו~ל.ספורט- עידוד פעילות ספורטיבית קהילתית בתחומים כגון : קט רגל~ ימאות (משטים)~ סייף וכו'~ על ידי אוהדים. רווחה- אספקת מזון שבועית לניצולי שואה ונזקקים מוגבלים~ שיפוץ דירות והשגת ריהוט וציוד חשמלי לנ~ל. עידוד משקיעים- עזרה וליווי משקיעים בקשר עם המוסדות~ מציאת נכסים מתאימים.תיירות- הקמת ~סיירת תיירות~ וחלוקת חומר הסברתי בשפות שונות לרבות מפת העיר.שיפור התדמית- פרסום במדיה של נקודות חוזק ואירועים בעיר.עידוד תושבים- פרסום והפצת חומר הסברתי על יתרונות ~ הטבות ונתונים רלוונטיים בעיר~ לתושב החדש.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך