אתר התורמים של ישראל

הקרן למוסיקה ראשון לציון (ע~ר) – עמותה מספר 580197010

שם העמותה : הקרן למוסיקה ראשון לציון (ע~ר)

מספר העמותה: 580197010

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: אחר – תרבות ואומנות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2017

מחזור כספי (הכנסות): 0

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 6

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ראשון לציון ., ראשון לציון

מיקוד: 0

מטרות עמותה: לסייע לתזמורות בישראל בכלל וראשל~צ בפרט להגשים מטרותיהן ולקדם עניניהן ולבצע את משימותיהן והמטלות המוטלות עליהן. לעודד~ לסייע~ לתמוך ולטפח בנגינה או מחקר של מוסיקה יהודית או ישראלית. לסייע לנגנים מהם עולים חדשים לישראל וכן אחרים~ ובמיוחד תושבי העיר ראשון לציון או הקשורים בפעילותם בעיר ראשון לציון או בפעילות של העיר ראשון לציון. להפיק תוכניות אומנותיות~ קטלוגים~ פרסומים~ חוברות הסברה וכל חומר אחר הקשור לכל פעילות מוסיקלית בעיקר בראשון לציון. לרכוש או לסייע לרכוש~ לשאול או להשיג אחרת כלי נגינה~ אביזרי במה~ אמצעי המחשה ואביזרים אחרים הדרושים או שיש בהם צורך לנגנים בעיר ראשון לציון. להפיק~ להדפיס ולשווק תקליטים~ תכניות טלוויזיה~ קלטות וידאו וכל חומר אחר לכל פעילות מוסיקלית בעיר ראשון לציון. ליצור קרנות~ להעניק מלגות~ לגייס כספים ותרומות~ לעודד גיוס משאבים- הכל לקידום ענייניה ומטרותיה של תרבות המוסיקה בעיר ראשון לציון ושל העמותה. לסייע לארגן~ לקיים ולנהל מסעי הופעות בארץ ובחו~ל~ להפיק קונצרטים מיוחדים ומופעים מוסיקליים ולארגן אירועים תרבותיים. לסייע בהבאת נגנים~ סולנים~ מנצחים ואנשי מוסיקה לארץ לקידום ענייני תרבות המוסיקה בעיר ראשון לציון. לשתף פעולה עם ארגונים~ גופים ורשויות בעלי מטרות דומות למטרות העמותה~ בין בארת ובין מחוצה לה. לסייע לתזמוורת לקדם ת ענייניהם ומטרותיהם ברשויות ובגופים ממשלתיים~ עירוניים וציבוריים בארץ.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך