אתר התורמים של ישראל

הקרן לפיתוח העיר ראש העין (ע~ר) – עמותה מספר 580718898

שם העמותה : הקרן לפיתוח העיר ראש העין (ע~ר)

מספר העמותה: 580718898

שם העמותה באנגלית: THE CITY DEVELOPMENT FUND FOR ROSH HAAYIN (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: התנדבות וקרנות פילנטרופיות

סיווג משני של העמותה: קרנות (שמעבירות כספים לעמותות אחרות)

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שבזי 21, ראש העין

מיקוד: 4802121

מטרות עמותה: ליזום~ לארגן~ להקים~ לבצע~ להחזיק ולנהל בראש העין מפעלי תרבות~ חברה~ חינוך~ בריאות~ חינוך גופני~ מדע~ ספרות~ סעד ומפעלי פיתוח אחרים לרבות עזרה לאוכלוסיות מוחלשות~ ילדים ונוער בסיכון ואוכלוסיות עם צרכים מיוחדים וכן לתמוך ולהשתתף במפעלים כאלה. ליזום~ לטפח ולעודד את בנינה~ פיתוחה~ שיפורה~ הרחבתה~ איכלוסה וביסוסה של העיר ראש העין ומוסדות עבור הציבור בראש העין. מתן הלוואה ללא ריבית ו/או מלגות לפי קריטריונים ברורים ופומביים שייקבעו ע~י אסיפה כללית לתושבי ראש העין~ לשם קידום מטרות העמותה

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך