אתר התורמים של ישראל

השכונה הירוקה ביבנה (ע~ר) – עמותה מספר 580654721

שם העמותה : השכונה הירוקה ביבנה (ע~ר)

מספר העמותה: 580654721

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שיכון ופיתוח עירוני

סיווג משני של העמותה: אחר – שיכון ופיתוח עירוני

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: העגן 13, יבנה

מיקוד: 8104130

מטרות עמותה: לפעול לרווחתם ולשיפור איכות חייהם של תושבי השכונה הירוקה ושכונת גן ראובן ביבנה (להלן שתיהן יחדיו: ~השכונה הירוקה~)~ לשימור~ לטיפוח ולשיפור איכות החיים והסביבה של השכונה הירוקה. לפעול לשיפור השירותים העירוניים~ התרבות והחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי שמקבלים תושבי השכונה הירוקה. לפעול~ ליזום ולפתח פעילות חברתית~ תרבותית~ חינוכית וקהילתית בשכונה הירוקה~ אשר תתרום לרווחתם של תושבי השכונה הירוקה ושיפור איכות חייהם~ תגדיל את מעורבותם של התושבים ותעודד את הצטרפותם של תושבים נוספים מהשכונה הירוקה~ באמצעות נציגים מכל בניין. לפעול לשמירת ערכם של בתי המגורים בשכונה הירוקה. לפעול~ לארגן~ לרכז ולייצג את תושבי השכונה הירוקה~ באמצעות נציגים מטעמם החברים בעמותה~ בכל מו~מ~ התקשרות ו/או הסכם~ בפני עיריית יבנה~ משרדים ממשלתיים~ גופים ומוסדות ציבוריים ופרטיים~ בכל נושא ועניין הקשור לקידום מטרות העמותה ובהתאם להחלטות העמותה. לפעול להגשמת וליישום מטרות העמותה. להשקיע את כספי העמותה לשימוש העמותה לצרכיה ולהגשמת מטרותיה. יודגש~ כי העמותה הנה עמותה א-פוליטית שהוקמה לצורך רווחתם של תושבי השכונה הירוקה~ ולפיכך היא לא תביע תמיכה ולא תתמוך באופן מעשי במועמד או מפלגה כלשהי המתמודדים בבחירות המוניציפאליות.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך