אתר התורמים של ישראל

השפעה אזרחית (ע~ר) – עמותה מספר 580658599

שם העמותה : השפעה אזרחית (ע~ר)

מספר העמותה: 580658599

שם העמותה באנגלית: Civil Impact (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: המסגר 42, תל אביב – יפו

מיקוד: 6721123

מטרות עמותה: הגברת המודעות האזרחית של הציבור הרחב לחשיבות תפקידו בקיום הדמוקרטיה~ בין היתר באמצעות: העלאת תכנים רלוונטים ברשתות החברתיות~ בתקשורת וכיו~ב. ייזום וקיום ימי עיון~ מפגשים וכנסים של הסברה~ אשר הינם בעלי זיקה לפעילות העמותה~ או אשר עשויים לסייע במימוש מטרותיה. חיזוק ההשתתפות האזרחית-פוליטית והגברת המחויבות והאחריות של נציגי הציבור לאינטרס הציבורי הרחב. ייזום פעולות הסברה~ לצורת העלאת מודעותו ומעורבתו של הציבור~ ביחס לכוחה של התפקדות~ כאמצעי להשפעה יעילה של הציבור על ייצוגו בידי נבחריו. קידום התפקדות אזרחית לכלל המפלגות בישראל. לשמש מקור ידע אמין המנגיש מידע כלים לאזרחים שיכולו לבצע הצבעה והשפעה מבוססת נתונים. עידוד יצירת שיתופי פעולה עם מפלגות וגופים ממלכתיים למען עידוד התפקדות והגברת מעורבות הציבור בשיח הפוליטי. קשירת קשרים עם ארגונים דומים בארץ ובחו~ל. ייזום וקיום פעילויות לצרכי גיוס כספים לעמותה~ על מנת לסייע למימוש מטרותיה. הענקת וחלוקת מלגות~ פרסים ומענקים לשם קידום מטרות העמותה. ייזום~ ביצוע וניהול כל פעילות שיש בה משום סיוע או קידום מטרות העמותה. ניהול ענייני העמותה תורך שמירה על כללי המנהל התקין~ השקיפות והנאותות הציבורית.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך