אתר התורמים של ישראל

התאחדות המלונות – טבריה (ע~ר) – עמותה מספר 580361046

שם העמותה : התאחדות המלונות – טבריה (ע~ר)

מספר העמותה: 580361046

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שיכון ופיתוח עירוני

סיווג משני של העמותה: תיירות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 0

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 19

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הירדן 2, טבריה

מיקוד: 1420002

מטרות עמותה: לפרסם את מחירי המלונות בהתאם לתנאי השוקוההסדרים עם הגורמים הנוגעים שנעשו כדין.ליזום~לעודד ולהמריץ השקעות~ בניה והפעלה של תשתיתלתיירות על ידי הממשלה~גורמים ציבוריים ופרטיים קידום וטיפוח ערכים של ספורט בקרב הילדים~ הנוער והציבור~ מתוך הכרה בתרומתם לקידום התיירות. יזום~ קידום וטיפוח של ספורט עממי ותחרותי~ מקומי~ ארצי ובינלאומי~ כגון: שייט~ רכיבה על אופניים וריצת מרתון כחלק מהפעילות של העמותה לקידום התיירות בקרב ילדים~ נוער והציבור בכלל.~א. קידום התיירות~ המלונות ~הנופש~הספורט~האירועים~העסקים בתחום התיירות ~הספורט~האירוח~המזון~ההסעות והאטרקציות~החינוך~ההכשרות המקצועיות והאקדמיה. לרבות התמקצעות ושיפור היכולת המקצועית של העובדים~לשם שיפור הפריון~ שיפור השירות וקליטת צעירים בענפים הללו ~ באזור טבריה~ סובב כנרת ~ הגליל והעמקים .
ב. ריכוז המידע התיירותי והנגשתו לרשויות ולצרכנים.
ג. איגום משאבים מקסימליים לטובת קידום התיירות~ לרבות מקק~ל~הרשות לפיתוח הגליל~הרט~ג~ משרד התיירות ~איכות הסביבה~ התחבורה~קרנות רלוונטיות וכל גורם רלוונטי אחר הנוגע לדבר.
ד. העמותה תפעל לקידום מטרותיה הנ~ל ותטפל בכל השיווק לרבות ירידים~ מיוצג~ עיצוב~ חומר שיווקי וכו' של כל עסקי התיירות במרחב ~ לשם הגדלת כמות התיירים במרחב פעילותה הגאוגרפי~ככל שייקבע מעת לעת ע~י הוועד המנהל של העמותה .

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך