אתר התורמים של ישראל

התאחדות לספורט המוטורי בישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580446011

שם העמותה : התאחדות לספורט המוטורי בישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580446011

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ספורט

סיווג משני של העמותה: אחר – ספורט

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 6935488

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 4

מספר חברי עמותה: 436

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: מכון וינגייט 0, נתניה

מיקוד: 4290200

מטרות עמותה:
2.1. העמותה תפעל לקביעה ויישום חוקים~ תקנות~ נהלים וסדרים בספורט המוטורי בישראל~ בתאום עם החוקים והתקנות של הפדרציה (FIM)~ ובכפוף לאמור בחוק העמותות ובחוק הנהיגה הספורטיבית~ העמותה תפעל על פי התקנות והנהלים למלא את כל התפקידים המוטלים עליה בחוק מכוח ההכרה שניתנה לה~ לעסוק ולרכז את תחומי הנהיגה הספורטיבית ולייצג בישראל את ענפי הנהיגה הספורטיבית.
2.2. לנהל~ לפתח ולקדם את תחומי הנהיגה הספורטיבית בישראל. לעודד ולתמוך בהקמת קבוצות ספורט בספורט המוטורי בישראל.
2.3. ייצוג מדינת ישראל בתחרויות~ אירועים ומפעלים בינלאומיים. פיתוח קשרים בינלאומיים עם התאחדויות ענפיות~ איגודי ספורט וספורטאים בחו~ל. ארגון וקיום תחרויות בינלאומיות בתחומי הנהיגה הספורטיבית.
2.4. קיום השתלמויות~ הכשרות ולימודים~ לספורטאים~ מאמנים~ מדריכים~ מנהלים מקצועיים~ שופטים ובעלי תפקידים שונים בתחום הנהיגה הספורטיבית~ והוצאה לאור של פרסומים~ כללים~ הנחיות~ תקנונים (לרבות תקנונים בינלאומיים) ועיתונות מקצועית בתחום. הקמת מוסד הכשרה לרישיונות ובעלי תפקידים בתחום הספורט המוטורי.
2.5. להוות ארגון גג לספורטאים~ ארגונים~ וקבוצות ספורט הפועלים בתחומי הנהיגה הספורטיבית בישראל~ ובכלל זה~ מתן מענה לסוגיות מקצועיות~ קביעת ויישום חוקות~ תקנות~ נהלים וסדרים בתחומי הנהיגה הספורטיבית בתאום עם חוקות ותקנות הפדרציה הבינלאומית לאופנועיםFIM ובכפוף להוראות חוק הנהיגה הספורטיבית וכל הוראה רלוונטית אחרת.
~2.6. ארגון וניהול תחרויות~ בכלל זה תחרויות ליגה~ תחרויות גביע~ אליפויות ישראל~ וכן מפעלי ספורט אחרים בתחומי הנהיגה הספורטיבית בהתאם להוראות חוק הנהיגה הספורטיבית וכל הוראה רלוונטית אחרת.
2.7. קידום ותמיכה בספורטאים ישראלים המתחרים בתחומי הנהיגה הספורטיבית בחו~ל.
2.8. הקניית ערכים של כבוד הדדי וספורט הוגן.
2.9. גיוס משאבים ואמצעים לקידום מטרות ההתאחדות.
2.10. חינוך לתרבות רכיבה נכונה וזהירות בדרכים.
2.11. קידום פעילות רכיבה עממית בעלת אופי ספורטיבי בלתי תחרותי ו/או היתולי (ככל שהדבר עולה בקנה אחד עם הוראות חוק הנהיגה הספורטיבית או כל הוראה רלוונטית אחרת)~ לימוד רכיבה מתקדמת~ ימי מסלול וכיו~ב פעילויות בלתי תחרותיות.
2.12. העמותה תפעל בהתאם לכללים של הפדרציה הבינלאומית לאופנועים FIM והאיגוד האירופי FIM Europe.


 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

עמותות הן חשובות ביותר לתמיכה ופיתוח הקהילות והחברה בכלל. אנחנו צריכים עמותות כי הן מספקות מגוון של שירותים ופעילויות לקהילה, שכן פעילות ממשלתית לעיתים אינה מספיקה לפתור את כל הצרכים של הקהילה. עמותות מתמחות בתחומים ספציפיים ויכולות להעמיד תכניות יעילות ומתאימות לפתרון בעיות מסוימות. הן יכולות לסייע לקהילה באמצעות פעילויות חינוכיות, תרבותיות, ספורטיביות וחברתיות, לקידום הבריאות והטיפול במחלות, לסייע לאנשים עם מגבלות, לסייע למכורים, לאנשים במצוקה כלכלית ועוד, ולכן הן צריכות את התרומה שלכם. אם תרצו בכך, באפשרותכם לתת תרומה אונליין לעמותות נבחרות שתוכלו למצוא כאן באתר התרומות של ישראל.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך