אתר התורמים של ישראל

התנועה הרפורמית – יהדות מתקדמת בישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580282853

שם העמותה : התנועה הרפורמית – יהדות מתקדמת בישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580282853

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: אחר – דת

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 20483791

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 360

כמות עובדים: 136

מספר חברי עמותה: 36

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: דוד המלך 13, ירושלים

מיקוד: 0

מטרות עמותה: לקדם בישראל את המטרות של היהדות המתקדמת~ שהן: לפעול למען הכרה נוסת ע~י יהודים וע~י כל אדם בתכונות דתיות ומוסריות של צדק~ שוויון~ אחווה ושלום~ להביא לתודעת העם בישראל את התורה ואת המנהגים של אבותינו ואמותינו~ בתיאום עם התפתחות במחשבה~ קידום המדע ושינויים של נסיבות החיים~ ולקדם כינון של חברת מופת במדינת ישראל~ והכל בלי זיקה למסגרת מפלגתית מסוימת. לשלב את קידום המטרות של היהדות המתקדמת עם החזון הציוני של תחיית עם ישראל על אדמתו ועם ביסוסה וטיפוחה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית~ החותרת לצדק חברתי ולשלום~ והנוהגת בשוויון כלפי כל אזרחיה ותושביה ללא הבדל דת~ שפה~ מוצא~ מין ומגדר. לייצג את כל הארגונים~ רשומים ובלתי רשומים~ שבערי הארץ~ במושובותיה ובכפריה~ שמטרותיהם קידום המטרות המפורטות בפסקאות (א) ו- (ב)~ לתמות בהם ולעזור להם בדרך אחרת בהשגת מטרותיהם והכל כמובן בכפוף להסכמתם. ליזום~ לארגן~ לממן פעולות דתיות~ רוחניות~ תרבותיות~ חינוכיות וחברתיות. לייסד בתי כנסת~ לעזור בייסודם ולתמוך בהם. למלא את הדרישות הדתיות והרוחניות של אותם יהודים תושבי ישראל~ הקרובים לרעיונות היהדות המתקדמת. לטפח~ להפיץ~ להרחיב ולעודד חינוך~ השכלה ותרבות יהודית. לסייע לכל אדם בישראל~ בכל דרך שהיא~ ברכישת מקצוע ובהשתלמות במקצוע או בלימודים~ או ברכישת חינוך~ השכלה וידיעות~ בהרחבתם והעמקתם~ הכל במידה שיש באלה משום קידום היהדות המתקדמת בישראל. להקנות ערכי יהדות~ לטפח~ להרחיב ולעודד לימוד~ מחקר~ ידיעה וכן כמיהה לערכים אלה. לייבד ו/או לסייע למובדות לימוד~ אוניברסיטאות~ בתי ספר וגני ילדים~ מכונים~ חברות~ אגודות~ תנועות נוער ומסגרות לצעירים~ ומפעלים אחרים העוסקים בלימוד~ מחקר והפצת תורה~ חינוך ותרבות יהודיים~ לתמוך בהם ולעזור להם; והכל כמובן בכפוף לכך שמוסדות אלה כוונו ונוסדו כחוק ופועלים עפ~י אסמכות ורשיונות הנדרשים להם עפ~י דין. להקים מוסדות~ בניינים ציבוריים~ אולמות או מועדונים לאסיפות~ לקריאה~ ללימוד~ לפעילות חברתית~ לצייד אותם~ לרהט אותם ולעזור בציודם וריהוטם. לטפח ולעודד פרסומים~ מאמרים~ מחקרים הנוגעים למטרות או לעניינים הנזכרים בסעיף זה~ בדפוס~ באמצעים מקוונים ובאמצעים אחרים~ לתמוך בהם~ לסייע ולעזור להם. להקים ולטפח ישובים ומסגרות של התיישבות קהילתית ברוח היהדות המתקדמת. לטפח את ההיכרות ההדדית~ הקשרים והפעילות המשותפת של החברה הישראלית והקהילות היהודיות בתפוצות. לחזק את זיקתם הציונית של יהודי התפוצות למדינת ישראל. לקדם חופש דת ומצפון~ צדק חברתי~ שויון מגדרי~ פלורליזם~ סובלנות דתית~ אחריות סביבתית וקיום משותף של כל הקהילות~ החוגים והמגזרים בחברה הישראלית~ ולמגר גילויים ותופעות של גזענות~ אפליה והדרה. מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל~ לפעול לקליטת עליה ולקיבוץ גלויות~ לטפח מפעלי גמילות חסדים~ ערבות הדדית~ יעוץ וליווי~ לרבות סיוע משפטי לנזקקים~ ולפעול למען קיומה של חברת מופת בישראל~ והכל ברוח מסורת ישראל מדורות~ ערכיה של היהדות המתקדמת ועקרונותיה של מגילת העצמאות.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך