אתר התורמים של ישראל

התנועה לקידום ערכי היהדות החרדית בישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580727451

שם העמותה : התנועה לקידום ערכי היהדות החרדית בישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580727451

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: ארגון דת יהודי

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ממילא 20, ירושלים

מיקוד: 9414908

מטרות עמותה: להוות מסגרת ארגונית עולמית למפלגות ולארגונים ארציים הפועלים להגשמת ערכי היהדות האורתודוכסית החרדית והספרדית בארץ ובעולם.~לפעול להעמקת התודעה היהודית חרדית והפצתה בעם כתפיסת חיים~ המבוססת על הכרת ייחודו של העם היהודי~ תורת ישראל~ רציפות תולדותיו~ אחדותו הלאומית~ ערבותם ההדדית של כל חלקיו~ ואחריותם המשותפת לגורלה ההיסטורי וייעודה של מדינת ישראל כבית הלאומי לעם היהודי. ~לפעול למען ההכרה~ כי העלייה לישראל ושמירת המצוות הינם ערך עליון בהגשמת ייעודה כביתו הלאומי של העם היהודי. ~לחתור להרמת קרנו של החינוך התורני היהודי העברי ציוני~ לימוד תורת ישראל והשפה העברית וקידום הכרת ערכי היהדות~ תולדות העם ומדינתו~ והערכים המוסריים והאוניברסאליים של עם ישראל בדרכו של מרן הראשון לציון הרב עובדיה יוסף זצ~ל. ~לפעול למען חינוך הנוער וקידום התנועה החרדית על כל מערכותיה. ~לקדם את שיתוף הפעולה עם גופים וארגונים אחרים ולתמוך בהם~ ברוח היהודית החרדית תורנית אורתודוקסית. ~לפעול לפיתוחה של ההסתדרות הציונית העולמית.~לסייע לעולים חדשים~ לפתח תוכניות קליטה בארץ ובחוץ לארץ להכנה לקליטה בארץ לקבוצות וליחידים. ~לקיים סמינרים ופעולות תורניות והסברה בארץ ובחוץ לארץ~ לפעול באמצעות שליחים להשגת מטרות העמותה~ וכן להוציא ספרים תורניים~ חוברות וחומר הסברה בשפות שונות~ בישראל ובחו"ל. ~לפעול במוסדות השכלה יהודיים בתפוצות לקידום מטרות העמותה ולפתח מסגרות פעילות לילדים~ לנוער ולמבוגרים. ~לסייע לארגונים המגשימים את ערכי העמותה בישראל ובעולם. ~לפעול באמצעות כנסים~ סמינרים ושבתונים להגשמת ערכי העמותה בארץ ובתפוצות.~חיבור יהודי העולם לאדמת ארץ ישראל חשיבות ההתיישבות בה פיתוחה~ הנטיעות בה ושגשוגה ובהתאם לערכי הקרן הקיימת לישראל. ~להגן על האינטרסים המשפטיים והאסטרטגיים של היהדות האורתודוכסית בישראל ובתפוצות ולפעול באמצעים משפטיים~ מנהליים ורגולטוריים לשם כך.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

התנדבות בעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום למטרות שלה. כשאתם מתנדבים, אתם מקדמים פעילות חינוכית, חברתית ותרבותית, מסייעים לאנשים ומשפחות זקוקים לעזרה, ומפעילים פעולות למען צדק חברתי ולקידום מטרות חשובות נוספות.
בנוסף, התנדבות בעמותה מציעה לכם הזדמנות לפתח יכולות וכישורים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולחבר אתכם לקהילה. כך, ההתנדבות מאפשרת לכם להפוך לחלק מהמערכת החברתית ולתרום לשינוי חברתי חיובי.
כמו כן, ההתנדבות יכולה לסייע לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית, כאשר אתם מסייעים לאחרים ומפעילים שינוי חברתי בקהילה שלכם.
בסופו של דבר, התנדבות בעמותה היא דרך משמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום לשינוי חברתי חיובי. היא מספקת הזדמנות לפתח יכולות ולקדם מטרות חשובות, וגם מאפשרת לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך