אתר התורמים של ישראל

התנועה לשינוי מוניטרי (ע~ר) – עמותה מספר 580603389

שם העמותה : התנועה לשינוי מוניטרי (ע~ר)

מספר העמותה: 580603389

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שלום יהודה 5, ירושלים

מיקוד: 9339505

מטרות עמותה: קידום הרעיון והשיח של השינוי המוניטרי ויצירת כלכלה בת קיימא לסדר היום הלאומי. קידום המודעות והצורך ברפורמה בדרך ייצור הכסף והקצאתו זאת ברוח תכנית שיקאגו עליה המליצו חוקרי קרן המטבע הבינלאומית בראשותו של מייקל קומהוף ותוכניות דומות כפי שארגון דומה מקדם בבריטניה (Positive Money). עידוד מגוון מטבעות משלימים בכל תחומי הפעילות בחיי הפרט. בעלום קיימות קהילות רבות של חילופי משאבים כגון : בנקי זמן. בישראל קיימים לכך מספר דוגמאות : בנק הזמן~ הכוורת~ אושר~ אגודה ועוד. העמותה תשאף לספק מידע וידע רלוונטים למיזמים שיתופיים אשר יאפשרו עזרה וערבות הדדית.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך