אתר התורמים של ישראל

ה.ל.ב העמותה לשוויון בהורות (ע~ר) – עמותה מספר 580719391

שם העמותה : ה.ל.ב העמותה לשוויון בהורות (ע~ר)

מספר העמותה: 580719391

שם העמותה באנגלית: P.E.A PARENTHOOD EQUALITY ASSOCIATION (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ארגוני סנגור~ שינוי חברתי ופוליטי

סיווג משני של העמותה: אחר – ארגוני סנגור~ שינוי חברתי ופוליטי

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אירוס 265, גן נר

מיקוד: 1935100

מטרות עמותה: שמירה על שלמות המשפחה. הכרה בעמותה כארגון השומר על הילדים וההורים לאורך כל הדרך~ כמשפחה מאוחדת וגם תוך כדי היפרדות ההורים ולאורך כל הליך הגירושים עצמו ולאחריו.

~שינוי חקיקה בתחום המשפחה ולהפוך את כלל החוקים הנוגעים בדבר לחוק יסוד אחד~ חוק יסוד המשפחה שיגדיר כי לכל אדם תהיה הזכות להיות הורה~ עם כל החובות והאחריות שבדבר.~במקרה של פרידה בין ההורים~ יהיו זמני שהות שווים ומשמורת הורית משותפת. קביעה בחוק שהאחריות ההורית היא משותפת~ לא רק כאפוטרופסים~ כבסיס לכל התדיינות עתידית.~קביעת סכומי מזונות שוויונייים מגיל – 0 כברירת מחדל בהתאם למקור ההכנסות מהצדדים מכל מקור שהוא בהתאם לזמני השהות וכן בהתאם למצב המשפחתי של כל משפחה תוך התאמה למצב הנתון במועד הגשת התביעה/ההסכם~ תוך התחשבות במצבים של תביעות אבהות. (הסבר : במקרים שאישה מביאה ילד לעולם והילד נולד מתוך יחסים חד פעמיים והאב אינו מודע לקיומו של הילד~ המזונות יחולו מתאריך בדיקת האבהות שלו כאשר נדרשת הסכמתו המלאה לכך).~הקמת מערך מסודר~ עם תוכנית עבודה~ של מטפלים~ מומחים לתחום~ מגשרים ועורכי דין מטעם העמותה~ בעלות סמלית או בהנחה משמעותית~ במטרה להגיע להסכמים בין בני זוג.
כמו כן~ מתן תמיכה הוליסטית הכוללת תמיכה משפטית וטיפולית.
כמו כן~ העמדת גורם מטפל מתאים~ שילווה את הצדדים בתהליך הפרידה במהלך השנה הראשונה לאחר הגירושין.~הסבת גורמי הרווחה לגורמים טיפוליים~ הנותנים מענה טיפולי לזוגות ולהורים על מנת לחזק את הקשר בין הורים וילדים.
הפסקת השימוש בגורמי הרווחה כגורם משפטי~ למעט מצבים הקשורים לחוק הנוער.
שדרוג מרכזי קשר~ במרכזים להורים וילדים~ עם עזרה ופיקוח של עו~סים והדרכות הורים. הפיכת מרכזים אלה למקומות חיוביים ומזמינים.
הוצאת מרכזי הקשר מתחום האחריות של ארגונים תומכי מגדר מסוים.~מציאת דרכי טיפול נכונים ואפקטיבים למצבים של אי קיום זמני שהות על ידי מי מההורים.~טיפול הולם באלימות במשפחה ללא הטייה מגדרית. טיפול בנושא אלימות במשפחה ללא הטייה מגדרית~ תוך מניעת הגשה של תלונות סרק במשטרה~ ותוך פיקוח של גורמים מקצועיים על התקדמות הטיפול מצד שני ההורים.~הקמת מערך טיפולי לאובדנות על רקע סכסוך במשפחה~ בדגש על אובדנות גברים גרושים~ שכיום נחשבים לאוכלוסייה בסיכון גבוה מאוד.~מתן פתרונות חברתיים~ חינוכיים ומשפטיים~ למצב של ניכור הורי ללא כל קשר למגדר המנכר ודרכי הטיפול בהורה המנוכר.
מציאת חלופות חיוביות למרכזי חירום לילדים – להתחיל בהליך הקמתם של מחנות קשר. כאשר ההוצאות על ההליך יוטלו על הצד המנכר ויהיו מתוקף החלטה שיפוטית.~שינוי מגמת הפסיקה והחקיקה בתחום ההליך המהיר בהוצאה לפועל במסלול מזונות~ תוך הקשחת התנאים לסנקציות על חייבי מזונות.
מציאת פתרונות בשלבים שונים של ההידברות בין הצדדים~ טרום הפעלת סנקציות קיצוניות של גביה וזאת תוך שמירה על הזכות לגבות את כספי המזונות מחייבים הפועלים מתוך סירוב לתשלום ולא מתוך קושי כלכלי. ~טיפול הולם בתלונות השווא המוגשות במשטרה~ באמצעות הקמת גוף חקירתי ושיפוטי מהיר~ עם הליך מיידי של הגשת תביעה לפיצוי כספי~ בהתאם לחוק לשון הרע ובהתאם לחוק כבוד האדם וחירותו~ באם נסגרה מחוסר אשמה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך