אתר התורמים של ישראל

והשיב לב אבות ע~י בנים (ע~ר) – עמותה מספר 580659951

שם העמותה : והשיב לב אבות ע~י בנים (ע~ר)

מספר העמותה: 580659951

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: אחר – דת

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות): 321170

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 7

כמות עובדים: 1

מספר חברי עמותה: 8

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אדמו~ר הריי~צ 46, כפר חב~ד

מיקוד: 6084000

מטרות עמותה: לפעול בהפצת היהדות והמעיינות חוצה ובמבצעים של הרבי נשיא דורנו מתוך אהבה וקירוב ע~י : פעילות לימוד וקשר חינוכי בין הורים וילדים בפעילות אבות ובנים ובלימוד חוויתי משותף~ פעילות ~כולל בית מנחם~ ללימוד נגלה וחסידות והענקת מילגות לאברכים~ ישיבת בין הזמנים לתמימים ונוער בשעות הפנאי~ פעילות ועזרה לנוער ע~י מתנדבי הקהילה~ כנסי חינוך להורים~ הפצת חומר תורני להורים וילדים~ מבצעים ללימוד וחיזוק הקשר והשלום בין איש לאשתו~ פעילות ~ליל שישי חסידי~ לאנ~ש~ ותמימים~ ומקורבים בקהילות אנ~ש ובתי חב~ד~ בפעילות זו אנשי הקהילה מגיעים ולומדים יחד בחברותא/שיעור/קבצה~ שיחה של הרבי. פרוייקט ~חברותא~ עזרה מאנשי הקהילה לנוער הזקוק לתשומת לב ועזרה אישית. ארגון התוועדויות ופעילויות שיאחדו ויחזקו את הקשר של הקהילה לעזור ולסייע לכל אחד בכל המצטרך. פעילות העמותה תתבצע בעיקר בכפר חב~ד וגם בקהילות חב~ד ובתי חב~ד ברחבי הארץ.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך