אתר התורמים של ישראל

ויעזרנו – חסדי אליהו (ע~ר) – עמותה מספר 580747582

שם העמותה : ויעזרנו – חסדי אליהו (ע~ר)

מספר העמותה: 580747582

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: ישיבה – כולל

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: בן ציון אבא שאול 12, בית שמש

מיקוד: 9941012

מטרות עמותה: הקמת כולל אברכים ולצעירים. ~בית מדרש וישיבה. ~פנימיה וארוחות חמות. ~מלגות למצטיינים. ~קיום פעילות קהילתית. ~כנסים~ הרצאות~ שבתות~ אירועים וטיולים. ~בית כנסת ומקווה. ~הקמת מערך חינוכי לכל הגילאים~ כגון: מעון פעוטות~ גן וצהרון~ בית ספר בנים~ בנות~ פעילות לנוער ולנוער זקוק~ פעילות לנוער וחונכים גם מעבר למסגרת התלמוד תורה.
~סיוע לנזקקים ותמיכה בהם בכסף ובשווי כסף בחגים ויום חול.~קמחא דפסחא.~תפעול מתנדבים.~עזרה רפואית.~סיוע בעריכת שמחות בר מצוה~ נישואין~ דיור – תמיכה להשגת צרכי נישואין – ביגוד או מוצרי חשמל בסיסיים~ סיוע כספי לשכירות או תמיכה כספית מינימלית לחברי הקהילה עבור קניית דירה ראשונה~ או שכירות ויולדות – עזרה ליולדת בביגוד וארוחות.~תמיכה וסיוע לארגונים או יחידים שלהם מטרות הנ"ל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

אם ברצונכם לתרום לעמותה זו, או לכל עמותה אחרת, תוכלו לפנות ישירות אל העמותה באמצעות מספר הטלפון שלה ולהציע את תרומתכם. אם מסיבה כזו או אחרת הנכם מתלבטים לאיזו עמותה לתרום, באפשרותך לתרום לעמותות המומלצות של האתר. אחת מהן היא עמותת לחיות בכבוד שמחלקת ארוחות חמות לניצולי שואה ומדי יום מבשלת במטבחיה מעל ל-2000 ארוחות שמגיעות ישירות לבתיהם של ניצולי השואה והקשישים. עמותה שנייה נקראית קרן עולל, שמפעילה את פרוייקט תינוקות של החיים ומחלקת ארגזי מוצרים לאמהות חד הוריות לתינוקות עד גיל שנה, כאשר בכל ארגז יש מזון לתינוקות, מטליות לחות, משחות, צעצועים וכל מה שתינוק זקוק להתפתחות תקינה, וכן את פרוייקט עוצמה לחייל שמחלקת ערכות קפה לחיילים בעמדות השמירה והבסיסים בכל רחבי הארץ, תלושי קנייה לחיילים בודדים וערכות תפילין לחיילים שאבדו את הערכה שלהם. עמותות אלה נבדקו על ידי האתר שלנו ונמצאו בנוסף להיותן מנוהלות כחוק, גם כעמותות שמתחייבות להשתמש לפחות ב 90% מכספי התורמים על מנת לממש את מטרותיה, אלו עמותות שבהן מכהנים מנכ"לים בהתנדבות, ניתן לתת להם תרומה בביט וכמובן שאפשר באמצעות כרטיס אשראי לתת תרומה אונליין. אם אתם מתלבטים לגבי עמותה כזו או אחרת – תרגישו חופשי לשאול אותנו דרך דף צור קשר באתר, או לפנות לעמותה ולשאול אותה ישירות.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך