אתר התורמים של ישראל

זכות מגן – עמותה לארגון עובדים (ע~ר) – עמותה מספר 580599181

שם העמותה : זכות מגן – עמותה לארגון עובדים (ע~ר)

מספר העמותה: 580599181

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: נמחקה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: איגודים מקצועיים

סיווג משני של העמותה: אחר – איגודים מקצועיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: יהודה הלוי 75, תל אביב – יפו

מיקוד: 6579609

מטרות עמותה: לסייע בארגון עובדים ולהוות מסגרת להתארגנות עובדים וגמלאים. לחזק כוחם של עובדים כלפי המעסיק באמצעות התארגנות וייצוג קיבוצי. לקבוע תנאי עבודתם של עובדים וגמלאים~ לרבות~ בדרך של משא ומתן קיבוצי וחתימה על הסכמים קיבוציים. להתקיים קיום של קבע על מנת להבטיח את התכלית של חוקי העבודה~ אכיפת הסכמים קיבוציים ויציבות ביחסי העבודה. לחזק את ההגנה על זכויות עובדים וגמלאים שנרכשו במישור הקיבוצי. לאכוף זכויות עובדים וגמלאים~ לרבות על ידי נקיטת הליכים משפטיים. לקדם רווחת חברי העמותה~ לרבות על ידי פעילות תרבות נופש ספורט ורכישה מרוכזת של אירועים כאמור והטבות לעובדים. לגבות דמי חבר ודמי טיפול מהעובדים והגמלאים המארגנים במסגרת העמותה. לצמצם פערים ואי שוויון בתעסוקה ויחסי עבודה~ לרבות ע~י שיפור כוח מיקוח של עובדים במהלך התארגנות עובדים. לצמצם פערי תיווך בשוק העבודה~ לרבות ע~י ארגון קבוצות עובדי קבלן לצורך התקשרות ישירה מול מזמין העבודה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך