אתר התורמים של ישראל

זכרון אלימלך ולאה (ע~ר) – עמותה מספר 580717437

שם העמותה : זכרון אלימלך ולאה (ע~ר)

מספר העמותה: 580717437

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: ישיבה – כולל

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות): 446692

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 2

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: קצות החושן 5, מודיעין עילית

מיקוד: 7182405

מטרות עמותה: ~תמיכה במשפחות ברוכות ילדים~ בחולים ובני משפחותיהם ובנזקקים.~תמיכה במוסדות תורה~ בעמותות ובארגונים המסייעים ללומדי תורה בדרך של העברת כספים לצורך חלוקת מלגות לאברכים~ בהתקיים התנאים הנדרשים על פי כללי ניהול תקין של רשם העמותות.~~סיוע לנצרכים בכסף ובשווה כסף ובמתן הלוואות גמ~ח.~פעילות תורנית ורוחנית בכלל שכבות הציבור~ הכוללת שיעורי תורה~ קורסים והרצאות בנושאי תורה ויהדות.~הוצאה לאור~ הפקה~ הדפסה והפצה של ספרים ועלונים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך