אתר התורמים של ישראל

זריזים בתורה (ע~ר) – עמותה מספר 580723567

שם העמותה : זריזים בתורה (ע~ר)

מספר העמותה: 580723567

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: סיוע לנזקקים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שד השופטים 65, קריית גת

מיקוד: 8207223

מטרות עמותה: תמיכה במשפחות נזקקות/ברוכות ילדים~ כוללי אברכים.~להקים ולהפעיל כוללי אברכים.~הקמת ותפעול בתי כנסת ובתי מדרש. ~עזרה לעסקים במגוון צורות~ כגון תמיכה~ הלוואה וייעוץ באופנים שונים.~בטחון תזונתי.
~עזרה בהשגת ו/או מכירת מוצרים במחירים מוזלים.~תמיכה במצבים רפואיים או נפשיים.~השאלת ציוד רפואי.~נוער בסיכון.~קמחא דפסחא.~עזרה ותמיכה בחולים ובמשפחותיהם.
~תמיכה בחולי עור (והדומה לזה).~להקים ולנהל בית ספר~ מעונות יום~ גני ילדים~ בתי ספר על יסודיים~ בתי ספר על תיכוניים~ פנימיות~ חינוך מיוחד – לתמוך ולקיים פעילויות לחניכי חינוך מיוחד ולבני משפחותיהם~ הקמת בתי ספר לילדי חינוך מיוחד.~ ייעוץ רפואי~ יעוץ למחלות קשות.~תמיכה בעמותות הפועלות בתחומים דלעייל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך