אתר התורמים של ישראל

חב~ד בקהילה – נס ציונה (ע~ר) – עמותה מספר 580713758

שם העמותה : חב~ד בקהילה – נס ציונה (ע~ר)

מספר העמותה: 580713758

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: ארגון דת יהודי

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 86276

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: היוגב 1, נס ציונה

מיקוד: 7400411

מטרות עמותה: להוציא אל הפועל ולהפיץ את רעיונותיה של חסידות חב~ד על פי משנת והוראת אדמו~רי חב~ד בכלל וכ~ק אדמו~ר מליובאוויטש נשיא דורנו בפרט.~לפעול להעמקת לימוד תורת חסידות חב~ד~ תורת ישראל בכלל~ ערכיה ומצוותיה והנחלתן לכלל הציבור כולל ילדים ובני נוער~ ולקיים למענם מסגרות לימוד רגילות ומשלימות~ לרבות מועדונים~ קייטנות ומפעלי קיץ לסוגיהם.~הקמת קרן גמ~ח.~הקמת מקוואות טהרה ואחזקתם.~לסייע לציבור לקיים את מצוות התורה ומנהגי החסידות~ לפעול לקירוב הלבבות~ לאחדות העם~ לרווחת הציבור~ שלומו ובטחונו~ לקליטה רוחנית של עולים חדשים.~לסייע ולעודד את הנזקקים למיניהם ובכלל זאת: חולים קשישים~ עולים חדשים~ המשפחות השכולות~ נפגעי הטרור וכל הזקוק לעזרה ועידוד. להפעיל למענם מפעלי עזרה וחסד.~הפעלת ובניית מוסדות חינוך. בניית והפעלת מועדוני נוער ופעילות התנדבות באמצעות בני נוער.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך