אתר התורמים של ישראל

חוזרים לעצמנו – ציונות דתית לאומית (ע~ר) – עמותה מספר 580729846

שם העמותה : חוזרים לעצמנו – ציונות דתית לאומית (ע~ר)

מספר העמותה: 580729846

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: פעילות חברתית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: מצפה אילן 0, מצפה אילן

מיקוד: 3786300

מטרות עמותה: קידום ערכי הציונות הדתית~ בהם: התיישבות~ בטחון~ מדיניות~ חברה~ חינוך~ פוליטיקה~ שירות ציבורי. רווחה. בריאות. תשתיות. ~התיישבות – חיזוק ועידוד ההתיישבות בכל רחבי הארץ באמצעות שיתוף פעולה עם כל הגורמים הרלוונטים הן בקרב המוסדות הממלכתיים ורשויות המדינה והן ארגונים פרטיים~ חשיפת התודעה והחשיבות של ערך ההתיישבות בקרב הציבור הדתי לאומי באמצעות ביקורים ביישובים הרלוונטים~ מפגשים עם נציגים וגורמים מרכזיים העוסקים בהתיישבות ופרסום החשיבות של ההתיישבות באמצעי התקשורת הרלווטנים לציבור הדתי לאומי. ~ביטחון – שיתוף פעולה עם גורמי הבטחון הרלוונטים דוגמת משטרה~ משמר אזרחי~ צבא וכל גורם שעוסק בשמירה על ביטחון האזרח~ פניה לדור הצעיר במטרה לעודד אותו ליטול חלק בשמירה על ביטחון המדינה ואזרחיה~ מפגשי צעירים דתיים לאומיים עם דמויות מוכרות מתחום זה מתוך הערכה כי דמויות אלה יהוו השראה לדור הצעיר~ סיוע בקשר בין האזרח והקהילה לגורמי הביטחון המקומיים דוגמת מד~א~ מכבי אש~ משמר אזרחי וגורמים אחרים באמצעות גיוס אנשים מומחים מתחומי הביטחון השונים לשורות העמותה שיהוו אנשי קשר בין העמותה לגורמי הביטחון השונים~מדיניות – לפעול לחשיפת הציבור הדתי לאומי לחשיבות בעיסוק במדיניות בכלל ומדיניות חוץ בפרט~ קיום ימי עיון~ הרצאות ומפגשים עם אנשי מדיניות בכירים.~חינוך – מאז ומעולם הציבור הדתי לאומי הבין את חשיבות ומרכזיות החינוך~ העמותה תמשיך בקו זה בדגש על החינוך הבלתי פורמלי~ פעילות מול תנועות נוער~ שירות לאומי~ מתנ~סים~ פעילויות חברתיות במטרה להגיע לציבור דתי רחב ומגוון ככל שניתן~ לקיים מערכת של קשרים בין ארגוני חינוך לא פורמליים ובכך לייעל תקציבית וארגונית את הפעילות החינוכית מחד ולהנגיש את הפעילות הענפה לכל יחיד ויחיד שירצה בכך.~פוליטיקה – פעילות בתחום זה במטרה לקדם את מטרות העמותה~ ייצור פלטפורמות שתפקידן לפעול ברמה הפוליטית מתוך הבנה שהפוליטיקה משפיעה על העשייה היומיומית של העמותה ועל הציבור הדתי לאומי כולו.~שירות ציבורי – לחשוף את מגוון התפקידים הרחב שיש בשירות הציבורי בפני הדור הצעיר ולעודד אותו להצטרף לשירות זה~ עבודה ופעילות מול גורמים רשמיים בשירות המדינה.~תשתיות – פעילות מול הגורמים השונים בשירות הציבורי ומול הגורמים רשמיים אחרים כדי לבחון אופציות של שיתופי פעולה לשיפור ופיתוח אותם תשתיות לאומיות~ גיוס מומחים בתחום זה שישמשו כיועצים חיצוניים לכל הגורמים הרלוונטים ושקידה על פיתוח תוכניות רב שנתיות לקידום התשתיות בארץ.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך