אתר התורמים של ישראל

חיברותא – בית שאן והעמק (ע~ר) – עמותה מספר 580436632

שם העמותה : חיברותא – בית שאן והעמק (ע~ר)

מספר העמותה: 580436632

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 5221166

סך הוצאות העמותה: 353377

כמות מתנדבים: 100

כמות עובדים: 23

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות: צפון

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: 0, כפר רופין

מיקוד: 1085000

מטרות עמותה: הקמת מכינה קדם צבאית אשר תהווה בית יוצר למנהיגות קהילתית לנוער מהזרמים השונים ביהדות~ מהארץ ומחו~ל. הגברת הנכונות והמוטיבציה של חניכי מכינה קדם צבאית לשירות מלא ומשמעותי בצה~ל ביחידות השדה~ ביחידות התנדבותיות ובמסלולי פיקוד וקצונה למיצוי יכולתם אישית.~הקמת מכינה קדם צבאית אשר תהווה בית יוצר למנהיגות קהילתית לנוער מהזרמים השונים ביהדות~ מהארץ ומחו~ל. הגברת הנכונות והמוטיבציה של חניכי מכינה קדם צבאית לשירות מלא ומשמעותי בצה~ל ביחידות השדה~ ביחידות התנדבותיות ובמסלולי פיקוד וקצונה למיצוי יכולתם אישית. לחנך את חניכי המכינה לנאמנות למדינת ישראל ולהזדהות עימה כמדינה יהודית~ ציונית ודמוקרטית כמשמעה במגילת העצמאות ובחוקי היסוד של מדינת ישראל~ ולאהבת העם והארץ. לחנך את חניכי המכינה להתגייס לשירות צבאי מלא~ איכותי ומשמעותי בצה~ל~ ביחידות התנדבותיות ולוחמות~ במסלולי פיקוד וקצונה~ בהתאם ליכולתם ולכישוריהם~ ובהתאם לדרישות צה~ל. להכשיר את חניכי המכינה~ גופנית ורוחנית~ לקראת השתלבות כאמור בצה~ל. לבסס ולהעשיר את עולמם הרוחני של חניכי המכינה וכן להגביר את ביטחונם העצמי ואת אמונתם בדרכם. לטפח מנהיגות צעירה~ מעורבות והשפעה חברתית~ של חניכי המכינה ובוגריה במהלך שירותם הצבאי ולאחריו . ~הקמת מכינה קדם צבאית אשר תהווה בית יוצר למנהיגות קהילתית לנוער מהזרמים השונים ביהדות~ מהארץ ומחו~ל. הגברת הנכונות והמוטיבציה של חניכי מכינה קדם צבאית לשירות מלא ומשמעותי בצה~ל ביחידות השדה~ ביחידות התנדבותיות ובמסלולי פיקוד וקצונה למיצוי יכולתם אישית. לחנך את חניכי המכינה לנאמנות למדינת ישראל ולהזדהות עימה כמדינה יהודית~ ציונית ודמוקרטית כמשמעה במגילת העצמאות ובחוקי היסוד של מדינת ישראל~ ולאהבת העם והארץ. לחנך את חניכי המכינה להתגייס לשירות צבאי מלא~ איכותי ומשמעותי בצה~ל~ ביחידות התנדבותיות ולוחמות~ במסלולי פיקוד וקצונה~ בהתאם ליכולתם ולכישוריהם~ ובהתאם לדרישות צה~ל. להכשיר את חניכי המכינה~ גופנית ורוחנית~ לקראת השתלבות כאמור בצה~ל. לבסס ולהעשיר את עולמם הרוחני של חניכי המכינה וכן להגביר את ביטחונם העצמי ואת אמונתם בדרכם. לטפח מנהיגות צעירה~ מעורבות והשפעה חברתית~ של חניכי המכינה ובוגריה במהלך שירותם הצבאי ולאחריו . חיבור וחינוך נוער ומבוגרים לערכי ציונות ומורשת ע~י הפעלת תכניות מגוונות אשר יעסקו בערכי הציונות החלוציות ועבודת כפיים בחקלאות. לפעול בין השאר ללמד לחנך להפעיל להעסיק ולהכשיר נוער ובוגרים בעבודה חקלאית שאופן ישיר ו/ או דרך חקלאים. לפעול לחיזוק הפריפריה באזור בית שאן והעמק~ ע~י הפעלת תכניות חינוכיות לצעירים~ עידוד התיישבות צעירים באזור וחיזוק החוסן האישי החברתי והכלכלי של יישובי הסביבה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך