אתר התורמים של ישראל

חיים בטוח (ע~ר) – עמותה מספר 580738003

שם העמותה : חיים בטוח (ע~ר)

מספר העמותה: 580738003

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: אחר – שירותי רווחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הרב מורגנשטרן 1, חצור הגלילית

מיקוד: 1030000

מטרות עמותה: מיצוי זכויות רפואה ורווחה. עזרה למעוטי יכולת ולכל אדם לקבל את מלא זכויותיו מול כל המוסדות הרלוונטיים הממשלתיים החברות והפרטיים. ~עזרה למעוטי יכולות~ שיקום משפחות במצוקה כלכלית~ סיוע ליולדות~ וליווי משפחות בעלי ילדים עם צרכים מיוחדים~ כולל חלוקת סלי מזון~ קמחא דפסחא ו/או מענקים כספיים לרבות משפחות ברוכות ילדים. ~עזרה ויעוץ בהכוונה לרופאים כולל רופאי בריאות הנפש פסיכולוגים או יועצים רגשיים. ~הפעלת שרותי רווחה תרבות וחינוך קיום פעילות פנאי לבעלי צרכים מיוחדים כולל קייטנות מועדוניות נופשונים תעסוקה ספורט ותרבות ומילוי שעות פנאי ודיור מוגן. ~השאלת ציוד רפואי הסעות חולים כולל רכישת רכבים ייעודים ואמבולנסים ומערך מתנדבים לשמירה בבתי חולים חלוקת ממתקים משחקים ומסיבות בבתי חולים. ~חסד של אמת ביזמן פטירה לנפטר ובני משפחתו עזרה בהליכים הבירוקרטים כולל ביצוע הקבורה ארגון וסידור הלוויה הובלת הנפטר ומקום הקבורה. ~לעזור ולהעזר בעמותות אשר נמצא בהם מטרות משותפות כולל עזרה כספית.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך