אתר התורמים של ישראל

חיי שרה ע~ש מרת שרה לאה מגדלוביץ (ע~ר) – עמותה מספר 580582476

שם העמותה : חיי שרה ע~ש מרת שרה לאה מגדלוביץ (ע~ר)

מספר העמותה: 580582476

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: בריאות או הצלת חיים

סיווג משני של העמותה: בתי חולים ומוסדות רפואיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: האדמו~ר מרוז'ין 19, ירושלים

מיקוד: 9387019

מטרות עמותה: לסייע לחולי סרטן ומשפחותיהם ברמה האישית~ המשפחתית והחברתית בהתמודדות עם המחלה והשלכותיה הרפואיות~ הכלכליות והאישיות. לסייע לחולי סרטן ומשפחותיהם לעמוד על זכויותיהם הן במקום העבודה והן מול גורמים אחרים כגון ביטוח לאומי~ חברות ביטוח ועוד. לגייס אנשי מקצוע בתחומים שונים לצורך יעוץ והכוונה של החולה ובני משפחתו. לפעול בכל דרך אפשרית למתן סיוע כלכלי~ פיזי ונפשי גם שאינו רפואי~ לחולי הסרטן ומשפחותיהם. לסייע בניידות לחולי סרטן ומשפחותיהם גם לצרכים שאינם רפואיים. לקדם ולתמוך בכל דבר שיש בו כדי לגרום להקלה כלכלית~ פיזית ונפשית בחולי סרטן ומשפחותיהם. לקדם מטרות נילוות או דרושות להשגתה של כל מטרה מהמטרות הנזכרות לעיל. לעשות כל פעולה~ לפי שיקול דעתה הבלעדי של העמותה~ בין בעצמה באופן בלעדי ובין בשיתוף פעולה עם כל גורם מועיל או באמצעות כל גורם מועיל – הנדרשת או הכרוכה או המועילה להגשמתה של כל מטרה מהמטרות הנזכרות לעיל~ או להימנע או לחדול מכל פעולה~ כנדרש או כמתבקש או כמועיל להגשמתה של כל מטרה כנ~ל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך