אתר התורמים של ישראל

יד טבנקין (ע~ר) – עמותה מספר 580009306

שם העמותה : יד טבנקין (ע~ר)

מספר העמותה: 580009306

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: אחר – תרבות ואומנות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 3857000

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 17

כמות עובדים: 18

מספר חברי עמותה: 35

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: נרשמה כעמותה מספר 58000930

כתובת העמותה: היסמין רמת אפעל 1, רמת גן

מיקוד: 5296000

מטרות עמותה: להנציח ולטפח מורשתו של יצחק טבנקין ע~י כינוס מורשתו והוצאה לאור של כל כתביו. חקר תנועת הפועלים הארצישראלית~ התנועות החלוציות וההתיישבות השיתופית בדורותינו. טיפוח עבודת מחקר במשנתו ומורשתו של יצחק טבנקין~ בתולדות הציונות היישוב והתנועה בקרב סטודנטים וחוקרים העוסקים ביהדות בת זמננו באוניברסיטאות בארץ ובגולה. עיבוד תכניות והוצאת חומר לימודי לתורת הקיבוץ ותולדותיו~ לילדים~ לנוער~ לעולים~ לשליחים~ להשכלת מבוגרים~ בעברית ובתרגום. טיפוח ידיעת ארץ ישראל כארץ להתיישבות יהודים וכאתגר לחלוציות ציונית סוציאליסטית. לרכז את הפעולות הנ~ל במרכז הסמינריוני של התק~מ באפעל. לרכז את כל הכספים שיאספו או ייתרמו לעמותה בקרן מיוחדת של העמותה שתיקרא יד טבנקין ולהשתמש בהן אך ורק למטרות העמותה.~למטרות יד טבנקין נוסף תת סעיף 7 (ראו בתקנון המקורי המצ~ב לבקשה זו) – שאר הסעיפים ללא שינוי:

להנציח ולטפח מורשתו של יצחק טבנקין ע~י כינוס מורשתו והוצאה לאור של כל כתביו. חקר תנועת הפועלים הארצישראלית~ התנועות החלוציות וההתיישבות השיתופית בדורותינו. טיפוח עבודת מחקר במשנתו ומורשתו של יצחק טבנקין~ בתולדות הציונות היישוב והתנועה בקרב סטודנטים וחוקרים העוסקים ביהדות בת זמננו באוניברסיטאות בארץ ובגולה. עיבוד תכניות והוצאת חומר לימודי לתורת הקיבוץ ותולדותיו~ לילדים~ לנוער~ לעולים~ לשליחים~ להשכלת מבוגרים~ בעברית ובתרגום. טיפוח ידיעת ארץ ישראל כארץ להתיישבות יהודים וכאתגר לחלוציות ציונית סוציאליסטית. לקיים ארכיון~ קיום כנסים וימי עיון~ השתלמויות~ פעולות תרבות~ תערוכות~ מדיה~ דיגיטציה ו/או כל אמצעי שימור~ תיעוד והפצה קיים ו/או שייווצר בעתיד. לרכז את הפעולות הנ~ל במרכז הסמינריוני של התק~מ באפעל. לרכז את כל הכספים שיאספו או ייתרמו לעמותה בקרן מיוחדת של העמותה שתיקרא יד טבנקין ולהשתמש בהן אך ורק למטרות העמותה.~למטרות יד טבנקין נוסף תת סעיף 7 (ראו בתקנון המקורי המצ~ב לבקשה זו) – שאר הסעיפים ללא שינוי:

להנציח ולטפח מורשתו של יצחק טבנקין ע~י כינוס מורשתו והוצאה לאור של כל כתביו. חקר תנועת הפועלים הארצישראלית~ התנועות החלוציות וההתיישבות השיתופית בדורותינו. טיפוח עבודת מחקר במשנתו ומורשתו של יצחק טבנקין~ בתולדות הציונות היישוב והתנועה בקרב סטודנטים וחוקרים העוסקים ביהדות בת זמננו באוניברסיטאות בארץ ובגולה. עיבוד תכניות והוצאת חומר לימודי לתורת הקיבוץ ותולדותיו~ לילדים~ לנוער~ לעולים~ לשליחים~ להשכלת מבוגרים~ בעברית ובתרגום. טיפוח ידיעת ארץ ישראל כארץ להתיישבות יהודים וכאתגר לחלוציות ציונית סוציאליסטית. לקיים ארכיון~ קיום כנסים וימי עיון~ השתלמויות~ פעולות תרבות~ תערוכות~ מדיה~ דיגיטציה ו/או כל אמצעי שימור~ תיעוד והפצה קיים ו/או שייווצר בעתיד. לרכז את הפעולות הנ~ל במרכז הסמינריוני של התק~מ באפעל. לרכז את כל הכספים שיאספו או ייתרמו לעמותה בקרן מיוחדת של העמותה שתיקרא יד טבנקין ולהשתמש בהן אך ורק למטרות העמותה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

מתלבטים לאיזו עמותה כדאי לכם לתרום? ישנן הרבה מאוד עמותות שישמחו לקבל מכם תרומה בביט, בין אם מדובר בעמותות שמסייעות לארגונים דתיים למיניהם, או עמותות שמסייעות לאמהות חד הוריות ותינוקיהן, או עמותות שמסייעות לקשישים וניצולי שואה ואפילו עמותות לחיילים בודדים. כל שעליכם לעשות הוא פשוט להחליט איזו מטרה מדברת אל ליבכם, ומשם לבחור לאיזו עמותה תרצו לתרום. פשוט לא? אז קדימה, לבחור ולתרום. העמותה תודה לכם.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך