אתר התורמים של ישראל

~ימין אורד~ כפר ילדים דתי ע~ש צ'רלס אורד וינגיט (מיסודן של הסתדרות הפועל המזרחי והמחלקה לעלית ילדים ונוער של הסוכנות היהודית) – עמותה מספר 580036267

שם העמותה : ~ימין אורד~ כפר ילדים דתי ע~ש צ'רלס אורד וינגיט (מיסודן של הסתדרות הפועל המזרחי והמחלקה לעלית ילדים ונוער של הסוכנות היהודית)

מספר העמותה: 580036267

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 58922013

סך הוצאות העמותה: 3835832

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 209

מספר חברי עמותה: 14

איזורי פעילות: צפון

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: ימין אורד כפר ילדים דתי

כתובת העמותה: 1, ימין אורד

מיקוד: 3498500

מטרות עמותה: להקנות הכשרה חקלאית ומקצועית לנוער עולה
ולנוער ישראלי.
להקים ולנהל חוה חקלאית לשם חנוך ילדים ונוער
בכל למודי החקלאות~מלאכה~ מלאכת מחשבת ואומנות
ומדעים כלליים ויהודיים.~1.1. להוות בית חם לבני נוער הזקוקים לכך במהלך שנות התבגרותם ולימודיהם~ וכן לבוגרי כפר הנוער~ הזקוקים לכך.
1.2. שינוי תודעה אצל בני נוער עולים ובני נוער בסיכון מתודעה של ~הישרדות~ לתודעה של ~ראש משפחה התורם לקהילתו~~ בשאיפה כי בוגרי כפר הנוער יהיו אזרחים מתפקדים ותורמים לחברה~ בעלי משפחה~ ונאמנים למורשת ישראל.
1.3. לתת מענה פדגוגי באמצעות בית הספר הפועל בכפר הנוער או בתי ספר מחוץ לכפר הנוער~ בהתאם לנדרש~ במטרה לסייע לחניכי הכפר לרכוש השכלה תיכונית ותעודת בגרות~ ככל שניתן.
1.4. לקיים משק חקלאי בכפר הנוער ולהקנות לחניכי כפר הנוער הכשרה חקלאית והכשרה בתחום האומנות ומדעי הטבע.
1.5. לקיים לימודים בבית הספר~ וכן פעילויות העשרה~ פעילויות הפגה~ פעילויות ספורט~ הרצאות~ תערוכות~ הצגות~ פעילויות הכנה לצה~ל ופעולות מסוג זה~ והכל על מנת לחנך ולהכשיר את חניכי כפר הנוער על ערכי היהדות~ התורה ומסורת ישראל~ ברוח ישראלית ציוניות ודמוקרטית.
1.6. ליזום~ להקים~ לנהל~ לבנות ולשפץ מבנים שישמשו למגורי חניכים~ בוגרים~ צוות חינוכי ובני משפחתו~ וכן לצרכיי בית הספר~ מעבדות לימודיות~ משק חקלאי~ גן ילדים~ כיתות לימוד~ אולמות כנסים~ ספריות~ מטבח~ חדר אוכל~ מרפאה~ בריכת שחיה~ בית כנסת~ בית מדרש~ גני שעשועים~ מגרשי ספורט~ אולם ספורט וחדרי כושר ובנייני משרדים וכל מבנה הנדרש למימוש ולקידום מטרות העמותה~ כולן או חלקן.
1.7. להעסיק ולהכשיר עובדי חינוך והוראה~ לרבות מורים~ עובדים מנהליים ואחרים ובוגרי כפר הנוער~ ככל שנדרש בהתאם לצרכיי החניכים ועל מנת לקיים קהילת חינוך יציבה.
1.8. לפעול לרווחת החניכים~ סגל ההוראה ועובדי העמותה~ בית הספר וכפר הנוער.
~1.9. לרכוש~ בכל אופן ודרך שהיא~ זכויות במקרקעין~ במבנים ובנכסים לשם קידום מטרות העמותה~ כולן או חלקן.
1.10. למכור~ לסחור ולמסור בחליפין~ בתמורה~ בתמורה חלקית או ללא תמורה בעלי חיים~ תוצרת חקלאית~ חומרים~ עבודות חפצי אומנות וכל מוצר ו/או תוצר אחר~ אשר יוצרו ו/או הופקו על-ידי העמותה ו/או בית הספר ו/או כבר הנוער ו/או חניכי כפר הנוער ו/או מי מטעם אחד מהם ולעשות שימוש בהכנסות~ בכספים~ ברווחים ובמוצרים שנתקבלו כאמור~ לשם קידום מטרות העמותה~ כולן או חלקן.
1.11. לרכוש ולהחזיק סחורות~ חומרים~ מכשירים ומיטלטלין הנחוצים לעמותה לקידום מטרותיה~ כולן או חלקן.
1.12. לגייס משאבים כספיים ושווי כסף~ בין באמצעות קבלת הקצבות ממשלתיות~ תרומות~ עזבונות~ הלוואות מכל מקור ובין בכל דרך אחרת~ על מנת לקיים ולקדם את מטרות העמותה~ כולן או חלקן.
1.13. לארח קבוצות וסמינרים חינוכיים ולאפשר שימוש במתקני כפר הנוער לצורך כך.
1.14. לסייע לחניכי כפר הנוער~ לבני משפחותיהם ולבוגרי כפר הנוער~ בין על דרך העסקתם בכפר הנוער ובין על דרך חלוקת מלגות לימודים ו/או מלגות סיוע בעת משבר.
1.15. להתקשר בחוזים והסכמים ולבצע כל פעולה משפטית אשר יש לה קשר עם קידום מטרות העמותה~ כולן או כל אחת מהן~ בין במישרין ובין בעקיפין.
1.16. להתחבר~ להשתתף~ לשתף פעולה ולהתקשר בכל צורה שהיא עם כל אדם ו/או חבר בני אדם~ מאוגד או בלתי מאוגד~ עמותות~ חברות~ הקדשות~ שותפויות וכיו~ב למען השגת מטרות העמותה או כל אחת מהן.
1.17. לפעול בכל דרך~ לקיים כל פעילות ולנקוט בכל פעולה שיש בה לסייע בקידום מטרות העמותה~ כולן או חלקן ולבצע כל פעולה חינוכית~ משקית ומנהלית שתידרש לשם כך.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

מתלבטים לאיזו עמותה כדאי לכם לתרום? ישנן הרבה מאוד עמותות שישמחו לקבל מכם תרומה בביט, בין אם מדובר בעמותות שמסייעות לארגונים דתיים למיניהם, או עמותות שמסייעות לאמהות חד הוריות ותינוקיהן, או עמותות שמסייעות לקשישים וניצולי שואה ואפילו עמותות לחיילים בודדים. כל שעליכם לעשות הוא פשוט להחליט איזו מטרה מדברת אל ליבכם, ומשם לבחור לאיזו עמותה תרצו לתרום. פשוט לא? אז קדימה, לבחור ולתרום. העמותה תודה לכם.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך