אתר התורמים של ישראל

יעזורו למען הקהילה בנגב (ע~ר) – עמותה מספר 580615011

שם העמותה : יעזורו למען הקהילה בנגב (ע~ר)

מספר העמותה: 580615011

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: אחר – שירותי רווחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2019

מחזור כספי (הכנסות): 96743

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 10

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2020

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שזיף 8, ערד

מיקוד: 0

מטרות עמותה: ארגון חסד לנזקקים. חלוקת סלי מזון. קמחא דפסחא. השאלת ציוד רפואי. ארגון ביקור חולים. הסעות לבתי חולים במקרה הצורך. עזרה וטיפול בקשישים. עזרה וסיוע לחולים. עזרה לקהילה במתן הדרכה לשיפוצים. השאלת כלי עבודה. עזרה וליווי לעסקים תוך מתן יעוץ והדרכה מקצועית. הקמת ספריה. פרויקטים למען הקהילה. עידוד ההתיישבות בנגב ועזרה לתושב החדש. דרכי פעילות העמותה :קניית ציוד היקפי של כלי עבודה מקצועי וכן ציוד רפואי. לפתוח משרד השאלות הפועל ע~י מתנדבים ולגייס מתנדבים שיעזרו לחולים ל~ע. להכין רשימת נהגים הנוסעים לבאר שבע במשך השבוע ולארגן תורנות ביניהם להסעת חולים או מבקרים ובני משפחה. הבאת אנשי מקצוע לעיר לצורך העסקים בנגב המשוועים לעזרה דחופה. כתיבת חוברות הדרכה לשיפוץ והסברים על כלי העבודה וכן רשימת המשפצים הטובים בעיר ומכתבים לאנשים אשר שוקלים את ההגירה לעיר אשר יעודדו ליישב את הנגב. לעודד עריכת הקניות מבאר שבע ולא מהמרכז. שליחת מכתב ברוכים הבאים המקנה הנחות והכרות לתקופת ההתאקלמות. קניית ספרים ופתיחת ספריה לציבור בדרום.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך