אתר התורמים של ישראל

ישיבת בני עקיבא ~נוה הרצוג~ ניר גלים אשדוד (ע~ר) – עמותה מספר 580055481

שם העמותה : ישיבת בני עקיבא ~נוה הרצוג~ ניר גלים אשדוד (ע~ר)

מספר העמותה: 580055481

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: ישיבה – כולל

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 9787081

סך הוצאות העמותה: 419365

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 33

מספר חברי עמותה: 10

איזורי פעילות: דרום

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: נרשמה כעמותה מספר 58005548

כתובת העמותה: אשל 1, ניר גלים

מיקוד: 7924500

מטרות עמותה: לייסד~ לקיים~ לבסס~ להרחיב ולפתח את ישיבת בני עקיבא ~נוה הרצוג~ ניר גלים אשדוד. להקנות תורה ויראת שמים~ לארגן ולקיים למודים תורניים וכללייםלעודד~ לכוון~ להדריך ולחנך תלמידים להמשיך בלמודי התורה בישיבות הגדולות. לטפח את הערכים החלוציים בקרב התלמידים~ לחנכם להשתלבות במסגרת גרעיני בני-קיבא ולכוונם לקראת חיים בהתיישבות הדתית לכל צורותיה. לפתח פעולות תורניות בין תושבי ישראל בכלל~ בקרב הנוער הישראלי ובין חברי העמותה בפרט ולהוציא למטרה זו ספרי למוד~ ספרי עזר~ עתונים~ עלונים חוברות וכדו'. לקבל שכר למוד~ תרומות~ מתנות ~ עזבונות~ מענקים~ הקצבות וכל תמיכות כספיות אחרות למען החזקתה~ הרחבתה ציודה וביסוסה הרוחני והחומרי של העמותה ולצורך זה להשתמש בכל אמצעי הפרסום הנראים לעמותה. ללוות כספים למטרות העמותה ולהתחייב תשלומיהם בכל הצורות והאופנים שהעמותה תמצאם למתאימים בשבילה ולצורך זה לשעבד למשכן ולתת בטוחות. לקנות~ למכור~ לשכור או לרכוש בחליפין ובכל אופן אחר~ מקרקעין ומטלטלין הדרושים למטרות העמותה. לבנות~ להקים בנינים וכן להרחיב או להגדיל בנינים קיימים לצורך למודים פנימייתיים~ ספריות~ בתי תפילה או כל מטרה שהעמותה תחשוב אותה למועילה. לקיים גמ~ח לתלמידים~ קרן סטיפנדיות והלואות לתלמידי העמותה ומסימיה וכן לעובדי העמותה. לקיים שרות רפואי~ מקומות מרגוע לימי פגרא ובדרך כלל לעשות כל פעולה אשר מזמן לזמן תוכל~ לדעת העמותה~ לעזור למוסדותיה. להשתתף בחברות ולשתף פעולה עם חברות~ אגודות או איש/אנשים אחרים בקשר להגשמת כל מטרה ממטרות העמותה. לקבל ולשלם כספים~ לחתום על שטרי חוב~ שיקים והתחייבויות מכל המינים~ להחזיק חשבונות בבנק~ או בנקים ובמוסדות כספיים אחרים ולעשות כל פעולות בנקאיות הדרושות לקיומה של העמותה. להופיע בפני בתי דין~ בתי משפט~ לסוגיהם ודרגותיהם כתובע~ נתבע~ צד שלישי~ ובכל תפקיד ואופן אחר~ וכן בפני כל משרדי הממשלה. הרשויות המקומיות כולל משרדי ההוצאה לפועל ומשרדי ספרי האחוזה~ כקונה~שוכר~ חוכר~ ממשכן~ מוכר~ משכיר~ מחחכיר~ ולעשות כל פעולה חוקית אחרת למטרות העמותה וליפות כוחם של עורכי דין לביצוע הפעולות הנ~ל. לפעול ולעשות הכל כאישיות משפטית בעלת זכויות מלאות. אסור לחברי העמותה לקבל רווחים ולהנות הנאה כלשהיא מהכנסות העמותה ומרכושה. קבלת מורים-ות~ עובדים ופיטוריהם תבוצע ע~י ההנהלה~ בהתאם לעקרונות שתחליט עליהם מפעם לפעם ובהתאם להנחיות מרכז ישיבות בני-עקביא. עובדים מרכזיים ראש השישיבה/האולפנא ומנהלה שהשקפת עולמם תהיה דתית לאומית ימונו ע~י ועד העמותה לאחר שקבלו את הסכמת המרכז לכך בכתב. כל עובד חדש צריך תחילה להתקבל לנסיון של שנה. ראשי הישיבות/ האולפנות יש לקבל לפחות לשתי תקופות נסיון~ שלא יפתחו מארבע שנות למוד.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך