אתר התורמים של ישראל

י.ת.ד. ילדי תסמונת דאון (ע~ר) – עמותה מספר 580059616

שם העמותה : י.ת.ד. ילדי תסמונת דאון (ע~ר)

מספר העמותה: 580059616

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: אחר – שירותי רווחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 1549335

סך הוצאות העמותה: 192311

כמות מתנדבים: 3

כמות עובדים: 16

מספר חברי עמותה: 500

איזורי פעילות: מרכז

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: ת`ד ילדי תסמונת דאון

כתובת העמותה: השילוח 8, פתח תקווה

מיקוד: 4951441

מטרות עמותה: ~לעורר דעת קהל אוהדת לילדים ובוגרים שלקו בתסמונת דאון. לנהל מערכת יחסי ציבור והסברה שמטרתן לשכנע את הציבור שלבעלי תסמונת דאון סיכוי ואפשרות להשתלב בחברה רגילה ויוצרת ויש להתייחס אליהם בהתאם. לפרסם ספרות מקצועית ומדעית כהדרכה להורים~ לציבור המחנכים ולקהל הרחב שתסייע לקירוב לבבות וליתר הבנה בטיפול בנ~~ל. לעשות ולעודד כל פעולה לקידום ושיקום בעלי תסמונת דאון בני כל הדתות~ לטפח כבוד הדדי~ סובלנות~ הקשבה~ אדיבות~ עזרה לזולת וקירוב לבבות. לעודד ולסייע למחקר שמטרתו לשפר את איכות החיים ואת התפקוד של י.ת.ד~ שילובם בחברה הרגילה וצמצום הפגיעה בהם ע~י דעות קדומות וכו'. לעודד ייזום~ הפעלה~ ארגון~ ביצוע ומימון של פעילות ומפעלים לקידום ולהגשמת מטרות עמותת י.ת.ד. לפעול כנציג~ סוכן או נאמן של תורמים ומתנדבים (כן של איגודים או מוסדות מקומיים או בחו~~ל בעלי מטרות דומות~ בשלמות ובמקצת למטרות י.ת.ד~ לנהל את פעילותיהם והן לפעול לשם בצוע מטרותיה. לעזור לבעלי תסמונת דאון~ הורים וילדים~ וכן לשתף פעולה עם אישים ומוסדות המוכנים לעזור להגשמת המטרות הנ~ל.~

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך