אתר התורמים של ישראל

כסרא – סמיע – קהילה דרוזית ישראלית (ע~ר) – עמותה מספר 580699452

שם העמותה : כסרא – סמיע – קהילה דרוזית ישראלית (ע~ר)

מספר העמותה: 580699452

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: אחר – תרבות ואומנות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 23420

סך הוצאות העמותה: 9662

כמות מתנדבים: 7

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות: צפון

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: כפר סמיע 1, כסרא-סמיע

מיקוד: 2013800

מטרות עמותה: העמותה תתרום לענפי הספורט והקבוצות הרשמיות בכפרים כסרא סמיע בלבד~ בוגרים וילדים~ קבוצות כדורגל~ כדורעף – תרומה של ציוד~ כדורים ותלבושת.~גיוס כספים ותרומות למען ביצוע את כל הפעילות הנ~ל וכל פעילות דומה אחרת וכן להקמת מתקני חינוך ~ ספורט או כל מתקן אחר שהינו לרווחת הקהילה.~גיוס תרומות ליוזמות חדשות. גיוס תרומות למען חלוקת מלגות לסטודנטים ותמיכה במשפחות נזקקות ו/או כל מטרה חברתית אחרת.
~לקיים פעילות חברתית לקהילה בכסרא במיע באמצעות מפגשים בחגים ובמועדים~ טיולים להכרת ארץ ישראל~ ערבי תרבות לקהל יעד כמו נוער~ סטודנטים~ הורים~ גיל זהב ועוד בנושאים אקטואליה~ רפואה~ משפט~ זכויות נכים.~לארגן פעילויות ספורט מקומיות בכסרא סמיע באמצעות משחקים בין קבוצות מקומיות~ תחרויות ספורט של קבוצות הכפר~ משחקים של פעם.~סדנאות לחיילים משוחררים. שי למתגייס. עידוד נוער מתגייס. הוקרה לנכי צה~ל. הוקרה לפנסיונרים.~יוזמות חדשות : גילוי ואיתור יזמים בתחומים שונים של איכות הסביבה~ כפר ירוק~ פיתוח המודעות לחינוך סביבתי~ טיפוח כישרונות צעירים.~דו קיום וסובלנות : מפגשים בין תרבויות~ חשיפה לקהילות יהודיות שכנות~ הידוק הקשר בין האוכלוסייה היהודית והלא יהודית באזור.~ערבי תרבות בעניין מעמד האישה.~חלוקת מלגות לסטודנטים ותמיכה במשפחות נזקקות ובעלי צרכים מיוחדים.~גיוס תרומות למען קיום כל המטרות הנ~ל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

עמותות הן חשובות ביותר לתמיכה ופיתוח הקהילות והחברה בכלל. אנחנו צריכים עמותות כי הן מספקות מגוון של שירותים ופעילויות לקהילה, שכן פעילות ממשלתית לעיתים אינה מספיקה לפתור את כל הצרכים של הקהילה. עמותות מתמחות בתחומים ספציפיים ויכולות להעמיד תכניות יעילות ומתאימות לפתרון בעיות מסוימות. הן יכולות לסייע לקהילה באמצעות פעילויות חינוכיות, תרבותיות, ספורטיביות וחברתיות, לקידום הבריאות והטיפול במחלות, לסייע לאנשים עם מגבלות, לסייע למכורים, לאנשים במצוקה כלכלית ועוד, ולכן הן צריכות את התרומה שלכם. אם תרצו בכך, באפשרותכם לתת תרומה אונליין לעמותות נבחרות שתוכלו למצוא כאן באתר התרומות של ישראל.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך